וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: תל אביב מול חיפה במוקד סוף השבוע

4.2.2015 / 12:13

הפיונירס יתקרבו לחצי גמר הפלייאוף עם ניצחון, אך גם לאנדרדוגס יש צ'אנס טוב במקרה שיצליחו להפתיע (שישי, 10:00, אוניברסיטת תל אביב). עוד בסופ"ש: מזכרת בתיה - ירושלים קינגס, באר שבע - ירושלים ליונס

חיפה אנדרדוגס. מגד גוזני
האנדרדוגס ינסו לחגוג בתל אביב/מגד גוזני

שלושה משחקים ייערכו בסוף השבוע הקרוב במסגרת ליגת הפוטבול הישראלית.

המחזור ייצא לדרך ביום חמישי במזכרת בתיה (21:00), עם מפגש בין הסילברבקס לירושלים קינגס. מזכרת בתיה השיגה את ניצחון הבכורה בתולדותיה בתחילת העונה מול המלכים, שהתחזקו מאז. השאלה אם משחק הריצה של מזכרת בתיה, שעבד טוב כל כך במשחק הקודם, יצליח גם הפעם.

בשישי, באוניברסיטת תל אביב (10:00), יתקיים משחק מאוד גורלי לקראת הפלייאוף בין האלופה תל אביב פיונירס לחיפה אנדרדוגס. אם המארחת תנצח, היא תהיה כמעט בוודאות בחצי הגמר (תצטרך רק עוד ניצחון אחד כדי להבטיח זאת), אך אם חיפה תנצח ביותר משמונה נקודות, היא תזדקק לניצחון שלה על הרבלס או לניצחון של ההאמרס על הפיונירס במחזור סיום העונה ואז היא זו שתהיה בחצי הגמר.

במוצאי שבת (21:00, מיכה רייסר), המחזור יינעל עם מפגש בין באר שבע בלאק סווארם לירושלים ליונס. האורחים רוצים לחזור לעניינים אחרי ההפסד להאמרס ואילו באר שבע תבטיח מקום בפלייאוף אם תפתיע, אך בשביל זה ההגנה שלה תצטרך לעבוד קשה וההתקפה, לספק הרבה יותר ממה שסיפקה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully