וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: מכבי פתח תקוה הקפיאה את קוסטדין אזורוב

4.2.2015 / 9:14

לאור טרייד פלצ'וק-סולארי, החלוץ הבולגרי ימשיך לקבל שכר עד להשגת הסדר, ושוקל פניות מקזחסטן: "אקבל החלטה בזמן שנוח לי". במועדון בונים על אלמוג אוחיון

one

ברגע האחרון, ממש לפני חלון ההעברות שהסתיים אתמול (שלישי), מכבי פתח תקוה החליטה להקפיא את החלוץ קוסטדין אזורוב. כזכור, במהלך היום גובשה עסקת הטרייד עליה פורסם בוואלה! ספורט, כשניקולאס פלצ'וק עבר לאשדוד תמורת דויד סולארי, כשעוד קודם לכן הצטרפו אלמוג אוחיון והקשר יניב שגב, שהגיע מדרום אפריקה, מתאמן בקבוצת הבוגרים ויעלה אליה בעונה הבאה. במועדון בונים על השניים האחרונים, כשאחרי אוחיון התנהל מעקב ממושך. גם הקשר ליאור ברטקובסקי הצטרף לסגל. "היינו חייבים לעשות מספר שינויים, אין לנו ספק שהשחקנים החדשים ישדרגו אותנו", אמרו בקבוצה. כזכור, בן בן יאיר עבר אתמול להפועל פתח תקוה לאחר משא ומתן שהתנהל בעניין עוד משעות הצהריים.

קוסטדין אזורוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
דרש שלוש משכורות. אזורוב/ברני ארדוב

לגבי אזורוב, השחקן ימשיך לקבל שכר מהמועדון כל עוד לא חתם בקבוצה אחרת. בשיחות עם ראשי המועדון אזורוב קיבל הצעה לעזוב תוך פיצוי של משכורת וחצי, אך הוא דרש שלוש משכורות ודחה בינתיים את ההצעה מקזחסטן. "חלון ההעברות שם פתוח עוד מספר חודשים, אקבל החלטה רק בזמן שנוח לי", אמר החלוץ שטרם שוחרר רשמית מהמועדון.

המטרה הרשמית של רן בן שמעון תהיה הגעה לפלייאוף העליון. "עם קצת מזל, ויכולת של סולארי, אפשר אולי גם להגיע לאירופה", אמרו במועדון. במוצאי שבת (18:30, המושבה) תארח הקבוצה את בני סכנין. ביום שלישי, במסגרת רבע גמר גביע המדינה, תצא הקבוצה למשחק חוץ בעפולה. בשבת הבאה היא תתארח בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully