וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל הובסה גם בזוגות והפסידה 3:0 לקרואטיה

4.2.2015 / 20:47

אחרי ההפסדים ביחידות, קרן שלמה ואלונה פושקרבסקי הובכו עם 6:0, 6:0 מול דריה יוראק ואנה קוניוך. הנבחרת של עמוס מנסדורף פתחה את הבית האזורי מספר אחת עם תבוסה מול קרואטיה, מחר מחכה בלגיה

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
משחק מלא תהפוכות. גלושקו/ברני ארדוב

נבחרת ישראל פתחה היום (רביעי) את משחקיה בבית האזורי אירופי מספר 1 של גביע הפדרציה בצורה די אומללה. הנבחרת הפסידה 3:0 לקרואטיה, במסגרת המשחקים בבית ד', שכולל גם בלגיה ולטביה. במשחק הראשון הובסה קרן שלמה 6:3, 6:0 במשחק על ידי אנה קוניוך, בעוד יוליה גלושקו נתנה פייט לדונה וקיץ' בדרמה ארוכה, אבל הפסידה גם היא 6:1, 6:7 (5), 7:5. משחק הזוגות כבר היה די מביך, כששלמה ואלונה פושקרבסקי הובסו 6:0, 6:0 על ידי דריה יוראק ואנה קוניוך.

הפתיחה עוד הייתה די מעודדת מבחינת שלמה, שהצליחה איכשהו להישאר בעניינים, בעיקר בגלל החטאות של הקרואטית ופיגרה רק 3:2. ככל שהזמן חלף, הקרואטית התחילה להשתחרר ולשחק את המשחק שלה בדרך ל-3:6 אחרי 32 דקות במערכה הראשונה. המערכה השנייה כבר הייתה די אומללה מבחינת שלמה, שקיבלה בייגל, 6:0, בתוך 17 דקות בלבד כשהיא בקושי לוקחת במערכה הזו נקודה אחת לרפואה. בסופו של דבר, זה 3:6, 0:6 לקרואטית שטיילה כדי להוביל את ישראל ל-0:1.

המשחק של גלושקו נפתח בצורה חד צדדית, כשדווקא אחרי שהיא לוקחת את המשחקון הראשון, הישראלית מפסידה שישה ברציפות בדרך ל-6:1 די קליל מבחינת וקיץ' בת ה-18. את המערכה השנייה הישראלית דווקא פתחה טוב ועלתה ל-0:2, אבל וקיץ' חזרה לעניינים, השיגה שבירה בחזרה ואפילו הובילה 3:4, אבל בנקודת השבירה במשחקון הזה שלחה כדור קל מאוד החוצה ולא הצליחה לשבור.

המערכה הייתה הפכפכה ומלאה בטעויות רשלניות ושבירות, וזה הלך לשובר שוויון. גם שם המשחק המשיך להיות מלא שגיאות והפכפך, ובסופו של דבר גלושקו ניצחה 6:8 בשובר השוויון. במערכה השלישית, המשחק המשיך להיות חלש כששתי השחקניות מבצעות שגיאות רבות. גלושקו שוב שמטה יתרון והפסידה 7:5 במערכה השלישית, לא לפני שווקיץ' שומטת יתרון 0:40 במשחקון האחרון.

קרן שלמה טניסאית ישראלית. איגוד הטניס, ניר קידר
לא ממש היוותה יריבה לקוניוך. שלמה/ניר קידר, איגוד הטניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully