וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הקהל של גלאטסראיי מאוד רעשני, ננסה להכתיב את הסגנון שלנו"

3.2.2015 / 23:44

מכבי תל אביב ערכה אימון מסכם בארץ לקראת משחק החוץ מול הטורקים בטופ 16 (ה', 20:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט). המאמן התייחס לפציעה של ארויו: "פציעה בקרסול? מבחינתי הוא כשיר וישחק"

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם עוזרו פיני גרשון. ברני ארדוב
מוכנים למשחק חוץ לא פשוט. גודס וגרשון/ברני ארדוב

לאחר שהשיגה ניצחונות מרשימים מול ריאל מדריד, ז'לגיריס קובנה וברצלונה, מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם בישראל לקראת טיסת הצהריים מחר לטורקיה, שם תפגוש את גלאטסראיי במסגרת המחזור השישי של הטופ 16.

גיא גודס אמר בסיום האימון המסכם בתל אביב: "זה הולך להיות המשחק הראשון מאז שהסתיימה השעיית הקהל של גלאטסראיי באולם הביתי. אנחנו מכירים את האווירה שם, היינו שם בשנה שעברה. הקהל מאוד רעשני ותומך בקבוצה שלו. מצפה משחק לא קל שם, יש אווירה ביתית . ננסה לשחק את הסגנון שלנו ואת הדברים שעשינו עד עתה. מבחינתנו כולם בסדר וכשירים וערכנו אימונים טובים"

קרלוס ארויו שחקן גלאטסראיי (שמאל). GettyImages
בספק גדול. ארויו/GettyImages

היום פורסם בטורקיה כי שחקנה הבולט של גלאטסראיי קרלוס ארויו, נפצע ובספק למשחק. אולם גודס מבהיר: "סובב את הקרסול? שמעתי משהו אבל קשה לי להתייחס לזה כי אני לא יודע. מבחינתי ארויו משחק והוא הברומטר המרכזי והמנהיג שלהם והכל סביבו. יש שם עוד שחקנים שיכולים לעשות נזק התקפי, כמו ארצג , מיצ'וב ורבים אחרים זו קבוצה עם כישרון התקפי. ומקווה שנעשה דברים טוב ונכון בהגנה".

לגבי אלכס מאריץ' שעזב את מכבי תל אביב ועבר לטורקיה, אמר המאמן: "הוא שחקן רוטציה מהספסל, נותן את הכמה דקות שלו", לדעתי שני השחקנים המרכזיים שלהם הם ארויו בעמדת הגארד וארצג בעמדת השוטינג פורוורד, ומיצ'וב עושה את הנקודות שלו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully