וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה פוצצה: מרציאנו יישאר באשדוד, אג'ידה ממשיך בבאר שבע

3.2.2015 / 20:20

דרמה של הרגע האחרון: באר שבע ניסתה לבצע עסקה סבוכה ברגע האחרון ותכננה להחתים את שוער הנבחרת, אך המו"מ לא צלח. גם הטרייד וואקמה-אג'ידה קרס: "לא נתחזק בשחקן נוסף"

one

דרמה של הרגע האחרון בבקרת התקציבים: שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו היה בדרך להפועל באר שבע, אך העסקה פוצצה והוא יישאר במ.ס אשדוד. לוואלה! ספורט נודע כי הפועל באר שבע ניסתה להביאו ממ.ס. אשדוד במהלך בזק, אחרי שסיכמה עם הפועל רעננה כי אנתוני וואקמה יעבור אליה ואוסטין אג'ידה, שוערה הראשון של באר שבע, יעבור לרעננה. בבאר שבע העבירו פנייה לבקרת התקציבים לפני שעת סגירת חלון ההעברות, אך המו"מ לא צלח. גם הטרייד שאמור היה לשלוח את אוסטין אג'ידה להפועל רעננה תמורת אנתוני וואקמה לא ייצא אל הפועל.

אשדוד דרשה לקבל את דובב גבאי או שלומי אזולאי מהפועל תל אביב תמורת מרציאנו. באר שבע אמורה הייתה לשלם שלושה מיליון שקל על חצי מכרטיסו של מרציאנו או ארבעה מיליון על 80 אחוז. בבאר שבע כבר סיכמו כי אם השוער יחתום, הוא אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים וחי בשכר של 240 אלף דולר לעונה.

אופיר מרציאנו מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
נשאר, בסופו של דבר. מרציאנו/ברני ארדוב

מהפועל באר שבע נמסר: "ניסינו בימים האחרונים להתחזק אולם בסופו של דבר החלטנו לוותר על נסיון זה. המטרה הראשונית שלנו בחלון ההעברות הייתה להתחזק בבלם ואת זאת עשינו. ניסינו להתחזק בנוסף אולם בבואנו לשכלל את מגוון השיקולים, ביניהם הסגל המגוון הקיים והאיזון בחדר ההלבשה, החלטנו לוותר על נסיון זה. אנחנו מאמינים בקבוצה ובשחקנים ולכן לא הסכמנו לוותר על שחקנים שקבוצות".

קודם לכן הבטיחו בבאר שבע כי למרות הניסיונות להנחית טומיסלאב פאיוביץ' בקבוצה אחרת, הוא יישאר בקבוצה. הבלם עורר עניין אצל הפועל תל אביב וקודם לכן אצל מכבי חיפה, אך זו הספיקה להחתים את אברהם פאס. מי שכן יעזוב, לפחות באופן זמני, הוא גל אראל, שהושאל עד תום העונה להפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully