וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ורמוט "סובל", אדל "חייב לרזות", הרכש של דהאן "שווה גרושים"

ביקורות בכל הגזרות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד בדרבי: טענות על ההתנהלות של אלי כהן ("אמירות שמורידות את הביטחון"), שחקני הרכש מאכזבים, אדל עם "הטעות הקבועה": "יש פה שחקנים שלא ראויים להיות בהפועל"

one

אי אפשר להגיד שמישהו בהפועל תל אביב הופתע אתמול (שני) מהתוצאה של הדרבי התל אביבי הגדול (2:0). עם זאת, בהפועל לא חסכו בביקורת על חלק מהשחקנים, שנראה כי המעמד היה גדול עליהם. "זה נכון שבמחצית השנייה נראינו יותר טוב, אבל במחצית הראשונה זה נראה כאילו מכבי ארבע ליגות מעלינו", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "יש שחקנים בקבוצה שלא מבינים בכלל מה זה להיות במועדון כמו הפועל ולא מתאימים לפה. כרגע אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו כמו קבוצת תחתית ולבוא לכל משחק כאילו הוא על שש נקודות".

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב (אמצע) עם גילי ורמוט. ברני ארדוב
האסיפות הטקטיות השתפרו, הביקורת על השחקנים מוגזמת. כהן/ברני ארדוב

בכלל, בהפועל יש תחושת תסכול אצל הרבה אנשים, ובמיוחד אצל גילי ורמוט, שלמרות שכבר הצהיר שהוא נשאר עד סוף העונה, בקבוצה טוענים ש"בכל משחק הוא סובל יותר מהקודם", כך על פי גורמים בכירים במועדון. לגבי שחרור ורמוט, כרגע במועדון דוחים בתוקף כל הצעה שתגיע ממכבי תל אביב על השחקן, למרות שעזקה כזאת יכולה לפתור לא מעט בעיות כלכליות למועדון.

הרבה סוגיות העסיקו אתמול את אנשי הפועל. לא מעט מהאנשים במועדון התפלאו כי גם אלי כהן לא פתח עם משה אוחיון, למרות שהוא הוסיף לא מעט עומק כשנכנס במחצית השנייה. "איו לו כושר מספיק ל-90 דקות", נימק השריף מדוע לא פתח עם אוחיון. בנוסף, נראה כי כהן מחפש פתרונות במרכז השדה עד אשר יחזור לוקאס סאשה מהפציעה. כהן הסביר לאחר מסיבת העיתונאים כי כמות התיקולים ובכלל מדד האגרסיביות של הקבוצה כמעט ולא קיימים ולכן ניסה מערך עם שלושה קשרים אחוריים. כהן ככל הנראה ימשיך במשחקים הקרובים לנסות את את אותה שיטה, שמטרתה להחזיר להפועל את השליטה במרכז השדה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"בכל משחק הוא סובל יותר מהקודם". ורמוט/קובי אליהו

הדעות בקרב השחקנים בקבוצה עדיין חלוקות בנוגע למאמן החדש. ישנם כאלה שיותר מביקרו אתמול את המאמן על החלטה להסיט את אברהם צ'וקול לתפקיד הקשר האחורי. לעומת זאת, יש לא מעט קולות שטוענים כי המאמן הטרי בינתיים מחפש פתרונות יצירתיים לבעיות בסגל שלו, ושרמת הטקטיקה והאספות עלו בכמה וכמה דרגות בהשוואה למאמן הקודם אסי דומב. כרגע עדיין השריף בסוג של תקופת מבחן, אך כישלונות נוספים בהמשך יביאו איתם לא מעט ביקורות. נראה שהשחקנים לא ממש אוהבים הוא את ההתבטאויות כנגדם מצד המאמן בתקשורת. "ברור שעדיף שיהיה כן", אמר אחד מהם. "אבל הוא צריך קצת יותר להיזהר, כי כל אמירה שלו מורידה לשחקנים עוד יותר את הביטחון שגם נמצא ברצפה".

אם לא די בכך, בהפועל מבקרים את שחקני הרכש שהביא דודו דהאן למועדון וטוענים כי אף אחד בינתיים לא מראה ניצוצות של עזרה לקבוצה: "אלה שחקנים שנראים כאילו הם שווים גרושים ולא יותר". הביקורת בעיקר מופנית לאמידו באלדה ולדודו ביטון, שנראים רחוקים מלהיות בכושר משחק. גם השוער אפולה אדל קיבל לא מעט ביקורת אתמול. "אם הוא לא יוריד במשקל נחטוף עוד כמה שערים מצחיקים כאלה", טען אחד האדומים. "בינתיים לצד הצלות יפות יש לו טעות קבועה בכל משחק שבגללה אנחנו סופגים".

- דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הרכש לא בכושר. ביטון/ברני ארדוב

ביום האחרון של חלון העברות ינסו בהפועל להתחזק בעוד שני שחקנים לפחות. המגן אורי מגבו שהרשים את כהן אתמול באימון עשוי לחתום עוד היום על חוזה עד סוף העונה. עוד ינסו האדומים להחתים קשר אחורי, אך גורמים במועדון סקפטיים שמהלך שכזה ייצא לפועל מכיוון שלקבוצה יש תקציב כרגע של 2,000 דולר בחודש כדי להחתים עוד שחקן במועדון.

סארי פלאח שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם אפולה אדל. ברני ארדוב
"אם הוא לא יוריד במשקל נחטוף עוד כמה שערים מצחיקים כאלה". אדל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully