וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: כליבאת סיכם את תנאיו, סכנין מחכה לאישור ממכבי חיפה

3.2.2015 / 8:43

בקבוצה רוצים את הקשר, אך הירוקים טרם החליטו אם ישאילו רק אותו או במסגרת עסקה גדולה יותר בין המועדונים. אם הטרייד יתקיים, גם חבשי וביטון או עטאא יגיעו לסכנין בנוסף לכליבאת

one

בני סכנין מחכה להחלטה סופית של מכבי חיפה כדי לסגור את סגל השחקנים שלה עד תום העונה. אחרי שיוסף אבו לאבן ודייגו קאצ'ובה הגיעו לקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, בסכנין רוצים מאוד את מוחמד כליבאת שמעוניין גם הוא להגיע לקבוצה, וכבר סיכם את תנאיו עם הנהלת סכנין. כעת בסכנין צריכים את אישור חיפה למהלך, אישור שעדיין לא הגיע, בעיקר בשל העובדה שחיפה עדיין לא החליטה אם ללכת על עסקת טרייד או להשאיל רק את כליבאת. אם הטרייד ייצא בסופו של דבר היום לפועל, אברהם פאס יעבור לחיפה וכליבאת יצטרף לסכנין.

בנוסף, בחיפה מעוניינים שעאיד חבשי וערן ביטון יהיו השחקנים שיכללו בטרייד אלא שסכנין רוצה את ג'אבר עטאא. אם הטרייד ייצא לפועל שניים מתוך השלושה יגיעו לסכנין. "הטרייד עכשיו תלוי בחיפה יותר מאשר בנו", אמר גורם בסכנין, "ככל הנראה אם הם יחליטו שהם הולכים על זה זה יתבצע".

בקבוצה יעשו הכול כדי להעביר היום את קאצ'ובה בבקרת התקציבים. אחרי שאחמד אבו נהיה עזב לאחי נצרת, אחמד קאסום, שבתקופה האחרונה היה ספק אם ימשיך בקבוצה, יישאר בסכנין עד סוף העונה.

מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה (משמאל) לפני בן והבה שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
יגיע לבדו לסכנין או עם עוד שני שחקנים? כליבאת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully