וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצצה העברת עשהאל בן שבת לבית"ר, עסקת קהינדה נפלה

3.2.2015 / 10:45

המשא ומתן על צירוף הבלם/קשר עלה על שרטון. הקבוצה ניסתה להתחזק בחלוץ עפולה ומלך שערי הלאומית, אך המעבר לא הבשיל. בבית"ר דחו את הטענה כאילו קהינדה לא עבר אליה כי הוא מוסלמי

one

פוצצה עסקת העברתו של עשהאל בן שבת לבית"ר ירושלים. הבלם/קשר, ששיחק בשנה האחרונה בפנתראקיקוס וקרקירה מהליגה היוונית אחרי מספר עונות ברמת השרון, ניהל מגעים עם הקבוצה מהבירה, אך המשא ומתן עלה על שרטון ביום האחרון של חלון ההעברות.

בבית"ר ירושלים ניסו להתחזק לצרף גם את החלוץ לנרי קהינדה מהפועל עפולה. בתום שיחות ממושכות עסקת צירופו של קהינדה נפלה בשל קוצר הזמן והעובדה שעפולה תתקשה לצרף שחקן במקומו. כמו כן, מכבי תל אביב, לה שייך השחקן, סירבה להשאילו לעונה נוספת מלבד העונה הנוכחית. החלוץ בן ה-20 הוא מלך השערים של הליגה הלאומית עם 13 שערים (כבש עוד שבעה בגביע הטוטו ובגביע המדינה) והוא מושאל לעפולה ממכבי תל אביב, שם שיחק בקבוצת הנוער.

במהלך הבוקר נפוצו שמועות כי בית"ר ירדה מהעסקה לאחר שנודע כי קהינדה הוא מוסלמי. בבית"ר הכחישו את הדברים: "כל המשא ומתן נעשה עוד לפני הפרסום בתקשורת, כולל הרגע שהחלטנו לרדת מהשחקן ולרגע אחד לא עניין אם הוא נוצרי, מוסלמי או יהודי. ניסינו לצרף שחקן חיזוק".

סוכמו של קהינדה משה הר אדיר אמר הבוקר: "הגיע הזמן שנתקדם. לא התעסקנו בזה במהלך המו"מ וזה לא היה השיקול. היו פערים מסויימים ויש את האופציה שבית"ר רוצה לקבל ממכבי תל אביב לעונה נוספת. אוי ואבוי אם נעצור ונתעסק במוצא של השחקן".

seperator

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי בית"ר תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בשל אירועי המשחק נגד עירוני קרית שמונה. בית"ר תואשם בקריאות גזעניות ובהתפרעות אוהדים, זאת לאחר שבדו"ח המשקיף מהמשחק נכתב: "בדקה ה-52 הוחלף שחקן הקבוצה האורחת אחמד עאבד. בזמן שהשחקן ירד לכיוון המנהרה, שמעתי מספר אוהדים שישבו ביציע המערבי (שאוכלס על ידי אוהדי הקבוצה הביתית) מקללים אותו. הסתכלתי שוב על השחקן, ראיתי שהוא מביט לכיוונם של האוהדים והם ממשיכים לקלל אותו וחלקם אף קרא לו 'ערבי מסריח' ו'ערבי זבל'. בנוסף, שני אוהדים ירקו לעברו".

בבית"ר טענו כי המשקיף בכלל שהה באזור המנהרה ומעבר לכך, היה משוכנע כי עאבד הורחק. אוהדי הקבוצה אינם מתכוונים לעבור בשתיקה על ההעמדה לדין וצפויים להגיע אל ולהפגין מול בית הדין המשמעתי כנגד מוסדות ההתאחדות.

(עדכון ראשון: 00:43)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
האוהדים מתכננים מחאה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully