וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן סאפ נעצר לאחר הסופרבול על הזמנת זונה ותקיפה

2.2.2015 / 23:29

שחקן העבר פוטר מתפקידו כפרשן ברשת ה-NFL לאחר שמשטרת פיניקס קיבלה תלונה משתי נשים, שסיפרו כי הן נקלעו עם סאפ לסכסוך כספי והוא גרם להן לחבלות

שחקן העבר ופרשן הפוטבול וורן סאפ. AP
איזו הסתבכות. סאפ/AP

אירוע מביך בסוף השבוע של הסופרבול: וורן סאפ, כוכב העבר ופרשן רשת ה-NFL בהווה, נעצר בפיניקס לאחר שהזמין בשעה שבע בבוקר זונה לחדר המלון בו שהה בדאונטאון של העיר. סאפ נעצר גם באשמת תקיפה והודה שהיה מעורב באירוע, אבל הכחיש כי תקף. בעקבות האירוע, הוא פוטר מתפקידו ברשת.

ראש משטרת פיניקס, ג'וזף יאנהר, סיפר כי מדובר בשתי נשים שהיו הקורבנות של סאפ במקרה המדובר ושתיהן סבלו מחבלות קלות יחסית. שתיהן פנו למשטרה ודיווחו על התקיפה. ככל הנראה הסכסוך בין סאפ לזונות החל על רקע כספי. העימות בין הצדדים החל בחדר וגלש אל המסדרון של המלון.

רשת ה-NFL מיהרה להגיב והסירה את הביוגרפיה של סאפ מהאתר של הליגה. לאחר כמה שעות של אי ודאות, סאפ פוטר. תחילה הוא הושעה ללא הגבלת זמן על ידי הרשת ולאחר מכן, גורלו נחרץ.

סאפ כבר נעצר פעמיים בעבר: ב-2010 לאחר תקיפה, כאשר אז האישומים בוטלו ובשנה שעברה באשמה נוספת של תקיפה, הפעם במיאמי. התאקל ההגנתי שיחק בין 1995 ל-2003 בטמפה ביי וזכה עמה באליפות אחת. הוא המשיך לאוקלנד, שם שיחק בין 2004 ל-2007.

  • עוד באותו נושא:
  • וורן סאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully