וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני מנזל נכנס למכון גמילה, בריידי מדבר על התפיסה של קרס

2.2.2015 / 20:17

הק"ב של קליבלנד ישהה במכון מספר שבועות: "הוא יודע שיש מקומות שהוא צריך להשתפר בהם". בריידי הודה: "אחרי התפיסה הזו, היו לי ספקות". אדלמן עבר במהלך המשחק בדיקה שגילתה כי אין לו זעזוע מוח, פייטון צפוי להודיע רשמית על חזרה לעוד עונה. הסופרבול שבר שיא צפייה

ג'וני מנזל שחקן קליבלנד בראונס. GettyImages
ינסה לטפל בבעיות שיש לו. מנזל/GettyImages

עונת הבכורה של ג'וני מנזל ב-NFL לא עברה בצורה חלקה או שקטה, באופן לא ממש מפתיע יש לומר. ג'וני פוטבול ישב על הספסל של קליבלנד לאורך רוב העונה וכאשר נכנס להרכב במקום בריאן הוייר, התקשה להצדיק את מקומו.

כעת, לאחר שהעונה הגיעה לסיומה, מנזל החליט לטפל בבעיות אחרות שיש לו, מחוץ למגרש ונכנס ביום רביעי החולף למכון גמילה. "ג'וני יודע שיש מקומות בהם הוא צריך לשפר את עצמו על מנת להיות איש משפחה טוב, חבר וחבר לקבוצה טוב יותר והוא חושב שהאופסיזן הוא הזמן הנכון לעשות זאת. אנו מבקשים לשמור על הפרטיות שלו", מסר היועץ בראד בקוורת'. מנזל צפוי להישאר במכון מספר שבועות והרופאים במקום יתנו את המלצותיהם בעניינו. הוא נכנס לטיפול מתוך בחירה אישי.

ג'וליאן אדלמן ניו אינגלנד פטריוטס. Kevin C. Cox, GettyImages
עבר את הבדיקה. אדלמן/GettyImages, Kevin C. Cox

* ועוד קצת מהסופרבול: טום בריידי הודה שאחרי התפיסה המשוגעת של ג'רמיין קרס, הוא היה בספק גדול באשר לסיכויים של הפטריוטס לשמור על היתרון: "כל המשחק הרגשתי שאנחנו הולכים לנצח, עד שהגיעה התפיסה ההיא. באותו רגע, היו לי ספקות ואז עשינו מהלך גדול. היינו בצד הלא נכון של כמה תפיסות גדולות, הפעם המהלך הגדול האחרון היה שלנו".

ג'וליאן אדלמן, שתפס את הטאצ'דאון המנצח לקראת הסיום, עבר במהלך המשחק בדיקה לגילוי זעזוע מוח והורשה להמשיך לשחק. אדלמן ספג כניסה עזה מקאם צ'נסלור בתחילת הרבע האחרון ונראה קצת מטושטש אחריה.

ברוס אירווין, שהורחק במהלך האחרון של המשחק בשל קטטה בין שחקני הקבוצות, התנצל בטוויטר: "אני רוצה להתנצל בפני כל הילדים שראו את הפעולה שלי אתמול בלילה. ניסיתי להגן על אח שלי וזה יצא משליטה. קל לומר שהייתי עושה משהו אחרת, אבל ברגע החם הזה פשוט הגבתי כשראיתי את אחי חוטף מכה. זה עדיין לא תירוץ ואני מתנצל באמת בפני כל הקהל שלנו".

מתאם ההגנה של הסיהוקס, דן קווין, סיכם על חוזה לחמש שנים עם אטלנטה והוא עומד להיות מוכרז כמאמנה החדש של הקבוצה. הוא יחליף את מייק סמית' ויוצג בתפקיד מחר.

* 114.4 מיליון אמריקאים ראו את הסופרבול באופן ממוצע לאורך המשחק, כך פורסם באופן רשמי. הנתון הזה הפך את המשדר לנצפה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית. בשעת השיא, בין 21:45 ל-22:00 שעון מזרח ארצות הברית, הפיק הגיע ל-120.8 מיליון צופים. הרייטינג המדהים עמד על 49.7 אחוזים.

* פייטון מאנינג צפוי להודיע כבר במהלך השבוע הקרוב באופן רשמי כי הוא חוזר לעונה נוספת, ה-18 שלו בקריירה, עם דנבר והמאמן החדש של הקבוצה, גארי קוביאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully