וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חמדי סליחי חתם עד סוף העונה

2.2.2015 / 20:03

חלוץ הפועל עכו עובר לכרמל לאחר שהוא, הבעלים של חיפה יואב כץ וקבוצתו הקודמת הפועל עכו חתמו על העסקה. סליחי עשוי לשחק בכנף כדי לא לדרוך על לאלה וקוראץ' בחוד.. אבו ריא ואוחיון יעזבו?

one

הפועל חיפה החתימה היום (שני) את חלוצה של הפועל עכו, חמדי סליחי. החלוץ האלבני היה מבוקש מאוד על ידי המאמן ראובן עטר והיום הגיעו הצדדים לסיכום עקרוני ולאחר מכן, המעבר הפך לרשמי, כאשר החלוץ עבר על כל התנאים וראה כי הם מקובלים עליו ובנוסף, הבעלים של חיפה יואב כץ וקבוצתו הקודמת של סליחי, הפועל עכו, הוסיפו את החתימות שלהם. שלומי דורה, מאמנה הנוכחי של הפועל עכו, ניסה לשכנע את ההנהלה שלא לשחרר את החלוץ, אולם ללא הועיל.

בחיפה מקווים שההצטרפות של האלבני לא תוסיף בעיות. עם הגעתו, בסגל יש כעת שלושה חלוצים דומים מאוד באופיים, כאשר לכולם ברור כי גם ז'רקו קוראץ' וגם מהראן לאלה לא נועדו לשבת על הספסל לאורך זמן. עם זאת, בשיחות שניהל עטר עם סליחי טען השחקן ששיחק בעבר פעמים רבות כשחקן כנף ולפחות בהתחלה הוא עשוי להיות מוצב בעמדה זו.

עד סיום חלון ההעברות בחיפה ינסו לשחרר את מהראן אבו ריא. גם אלמוג אוחיון הצעיר מעוניין לעזוב ובחיפה יחליטו לגביו במהלך היום.

עדכון ראשון: 15:46

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עובר לכרמל. סליחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully