וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בנוסף לאבוחצירא, בקבוצה רוצים גם את עמאשה

2.2.2015 / 15:00

סגנית המוליכה רוצה להתחזק בשחקן התקפה נוסף ובקבוצה מחכים לתשובה של אבוחצירא, שיחות כבר החלו עם עמאשה. שמו של טוני וואקמה מהפועל רעננה עלה, אך הסיכויים לכך שיגיע נמוכים מאוד

one

במשך התקופה האחרונה הצהירו בעירוני קרית שמונה שלא יתחזקו בחלון ההעברות הנוכחי, אלא שביממה האחרונה חל שינוי בגישה של ראשי המועדון. על הפרק עומדים שני מועמדים עיקריים מהם, כך מקווים בקרית שמונה, יגיע אחד. הראשון ברשימה הוא שמעון אבוחצירא, אותו רוצים מאוד לראות משחק בקבוצה ומחכים לראות אם יסכים להתגמש או לחילופין אם מכבי חיפה תשאיל אותו ותשא בחלק משכרו.

אבוחצירא עדיין במשא ומתן מול מכבי חיפה על תנאי שחרורו או השאלתו ובקרית שמונה מחכים לראות מה יעלה בעניין. המועמד השני שעלה הבוקר הוא ויאם עמאשה. בקרית שמונה מעדיפים את אבוחצירא, אך אם הוא לא יגיע בקבוצה ינסו להביא את עמאשה שגדל בקרית שמונה ואף שיחק בה בחצי העונה השנייה של עונה שעברה. שיחות ראשוניות עם עמאשה כבר החלו. בנוסף, היום בבוקר עלה שוב על הפרק שמו של טוני וואקמה מהפועל רעננה שהיה כבר מועמד בקיץ לקבוצה. בקרית שמונה מעריכים שהסיכוי שזה יקרה קלוש, שכן בשלב זה יהיה קשה להודיע לאחד מהזרים שהוא אינו בתוכניות.

ויאם עמאשה, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לקרית שמונה? עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully