וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע גיששה אצל קאיודה, השחקן לא מתלהב לעבור

2.2.2015 / 12:18

רגע לפני תום מועד החלון: במועדון פנו לנציגי החלוץ שלא מתלהב מהמעבר. לבאר שבע כרגע חמישה זרים, אלישע לוי לא רוצה לוותר על פאיוביץ'. גם אבוחצירא עדיין בתמונה, למרות עלויות שכרו

one

הפועל באר שבע פנתה אתמול (ראשון) לחלוץ מכבי חיפה שמעון אבוחצירא, אבל במקביל עושה ניסיונות אחרים להתחזק בחלק הקדמי שלה. נשיאת המועדון אלונה ברקת גיששה לגבי האפשרות להתחזק בחלוץ מכבי נתניה לארי קאיודה, אך זה לא מתלהב להגיע למועדון. לבאר שבע יש חמישה זרים, ובשלב זה לאלישע לוי אין כוונה לוותר על טומיסלב פאיוביץ' שרושם עונה טובה מאוד. "עד הרגע האחרון נעשה כל מאמץ להתחזק בחלוץ, אבל גם אם זה לא יקרה, יש לנו סגל מספיק עמוק וטוב", אמרו במועדון.

לארי קאיודה מכבי נתניה. ניב אהרונסון
לא מתלהב לנדוד דרומה. לארי קאיודה/ניב אהרונסון

לגבי אבוחצירא, החלוץ מחוזר גם על ידי עירוני קרית שמונה. ברקת לא מעוניינת לשלם את שכרו של השחקן עד תום העונה. אבוחצירא מרוויח בחיפה 250 אלף דולר לעונה, ובבאר שבע מצפים שחיפה תשלים חלק משכרו בתמורה למעבר. אלישע לוי שמכיר את השחקן כבר נתן אור ירוק למהלך כזה, אך כרגע ספק אם ברקת תשקיע את הסכומים האלה אם חיפה לא תתגמש בנושא השכר.

הקשר מאור מליקסון שעדיין סובל מכאבים במפשעה ולא היה כשיר למשחק מול הפועל עכו, צפוי לחזור בתוך מספר ימים לאימונים מלאים. כרגע שיתופו במשחק הקרוב מול אשדוד מוטל בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully