וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה רשמית לויאם עמאשה

2.2.2015 / 10:06

חלוץ מכבי חיפה יסגור אצל המלאבסים? המועדון הגיש לחלוץ הצעה לחצי עונה עם אופציה להארכה, בעוד שהשחקן דורש חוזה לעונה וחצי. בקבוצה אישרו: "שוחחנו איתו, ביממה הקרובה נדע אם יחתום"

one

רגע לפני סגירת חלון ההעברות, מכבי פתח תקוה עשויה לרשום את אחת העסקאות המעניינות של החורף. המועדון פנה הלילה רשמית לויאם עמאשה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, והציעו לו חוזה עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת, כשהשחקן דורש חוזה לעונה וחצי. בפתח תקוה המתינו אתמול לשחרור סופי של עמאשה ממכבי חיפה, אולם כשזה הגיע אתמול הנהלת הקבוצה שוחחה עם השחקן בניסיון לסכם את תנאיו לעונה הקרובה. במכבי פתח תקוה אישרו את הידיעה ואמרו: "שוחחנו עם השחקן ועד מחר בבוקר נדע האם יחתום".

בן שמעון שנמצא במקום הרביעי הבין אתמול כי קוסטדין אזורוב מסרב להשתחרר מהחוזה שלו בקבוצה ללא פיצוי של שכרו עד תום העונה, והגביר את המאמצים למצוא חלוץ ישראלי בכיר. אם עמאשה יחתום בפתח תקוה, הוא יהיה הרכש הראשון שלה במועד ההעברות הנוכחי. אם עמאשה לא יסגור, ולא יגיע חלוץ אחר, פתח תקוה תודיע לכל השחקנים שלה כבר מחר כי אף אחד מהם לא יוכל לעזוב. ניקולס פלצ'וק ממשיך במגעים עם הפועל עכו.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. ברני ארדוב
בדרך לפתח תקוה? עמאשה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully