וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אלו המשחקים שבסופו של דבר בונים לך את הקבוצה"

1.2.2015 / 23:42

שביעות רצון בהפועל ירושלים אחרי הניצחון באשדוד. המאמן הוסיף: "בשבועיים האחרונים אנחנו סופגים 68 נקודות למשחק וזה חשוב". צביקה שרף: "צריך לקחת את הניצחונות שיבטיחו לנו להישאר בליגה"

one

הפועל ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון שלישי מארבעת המשחקים האחרונים, 68:78 על מכבי אשדוד בעיר הנמל. הקבוצה מהבירה התבססה במקום השני והמאמן דני פרנקו סיכם: "אלו המשחקים שבסופו של דבר בונים לך את הקבוצה לאורך השנה , משחקים שאתה צריך לדעת לנצח בהם. היה לנו ברור שזה הולך להיות משחק מאוד קשה. אשדוד סבלה השנה מחוסר מזל. המון משחקים שהיו לה ביד ברחו לה. אין לי ספק שהמיקום שלה בטבלה משקר.

פרנקו הוסיף: "המשחק היה מאוד פיזי ואגרסיבי והוא נגמר על המון מלחמה, חצי שני הגנתי טוב מאוד שעשינו. בחצי שני הצלחנו למצוא הרכז שייצב לנו את ההגנה. צריך גם לתת קרדיט ענק לליאור אליהו, שהיה ושיחק. אין צורך לומר כמה הוא משמעותי לקבוצה הזאת. הוא נפצע אתמול באימון ואני לא יודע כמה שחקנים היו עולים לשחק בלי לעשות בדיקה. בשבועיים האחרונים אנחנו סופגים 68 נקודות למשחק וזה חשוב. עשינו הגנה יותר טובה ומשם יכולנו לרוץ היום בהתקפה".

צביקה שרף שהפסיד לראשונה כמאמן אשדוד: "שיחקנו מול קבוצה טובה. מצד אחד עשינו את המקסימום, מצד שני המון שחקנים אצלנו היו ביום לא טוב. אני מאוד מאוכזב מהעובדה שנתנו להפועל ירושלים יתרון בריבאונד ההתקפה. אולי זה הנושא שהכריע אותנו, גם הפציעה של זאק רוזן פגעה לנו ברוטציה. הפועל ירושלים קבוצה יותר טובה והגיע לה לנצח. הרבע השלישי הטוב שלה והרע שלנו הביא לתוצאת המשחק. אנחנו מתקדמים , נעבוד קשה. עוד מעט יש פגרה נעבוד אז עוד יותר קשה. יש עוד 14 משחקים, צריך לקחת את הניצחונות שיבטיחו לנו להישאר בליגה. אין לנו שום חלומות אחרים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully