וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר החורף במוסקבה: מעין שחף עברה 1.85

1.2.2015 / 22:44

הקופצת לגובה פתחה את 2015 עם תוצאה מצוינת כאשר סיימה חמישית בתחרות שנערכה באולם, ואמרה: "אני נמצאת בכושר מעולה, מקווה שבתחרות הבאה אקפוץ גבוה יותר". שיא אישי לליצ'ויקו

מעין שחף. GettyImages
התחלה טובה. מעין שחף/GettyImages

מעין שחף חזרה במלוא הכוח לעונת 2015: הקופצת לגובה נטלה חלק בטורניר החורף במוסקבה שנערכת באולם, ועברה גובה 1.85 בתחרות הראשונה שלה השנה. שחף, ששיאה האישי הוא 1.92, החלה את התחרות עם גובה 1.80, רף אותו היא חצתה כבר בניסיון הראשון, וגם את הרף הבא, 1.85 היא עברה בלא בעיה בניסיונה הראשון. שלושת הניסיונות שלה לחצות 1.90 לא צלחו, והיא סיימה את התחרות במקום החמישי מבין שבע מתחרות.

"אני מרוצה, אבל גם קצת לא מהתוצאה שהשגתי", אמרה שחף לוואלה! ספורט. "זה ממש לא רע מכיוון שזו תחרות ראשונה השנה, אבל הייתי בטוחה שאני אקפוץ גבוה יותר כי סבלתי מחוסר מזל בגובה 1.90. אני נמצאת בכושר מעולה ומקווה שבתחרות הבאה אני אקפוץ הרבה יותר גבוה". שחף תמשיך מכאן לתחרות נוספת שתתקיים במולדובה בשבוע הבא.

שחף פגשה בתחרות שתיים מקופצות הגובה הטובות בעולם, כאשר מי שניצחה הייתה אלופת העולם באולם, הפולניה, קמילה ליצ'וינקו שקבעה שיא אישי חדש - 2.01 (שיאה באצטדיונים הוא 1.99). מריה קוצ'ינה, שגם היא זכתה באליפות העולם בסופוט, הסתפקה במקום השני עם 1.99.

  • עוד באותו נושא:
  • מעין שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully