וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון רוג'רס זכה ב-MVP, ג'יי ג'יי וואט בשחקן ההגנה

רגע לפני הסופרבול, ה-NFL חילקה פרסים: הקוורטרבק של גרין ביי קיבל 31 קולות, כוכב יוסטון נבחר פה אחד. ברוס אריאנס זכה במאמן העונה, אודל בקהאם ג'וניור ברוקי ההתקפי, ג'וניור סיאו מוביל את רשימת חברי היכל התהילה החדשים

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. Al Bello, GettyImages
אין הפתעות. רוג'רס/GettyImages, Al Bello

זה לא ממש היה מפתיע והלילה (בין שבת לראשון), זה גם הפך לרשמי: ארון רוג'רס הוא ה-MVP של עונת 2014 ב-NFL. רגע לפני הסופרבול, התפנתה הליגה לחלק את הפרסים האישיים הגדולים ומי שזכה בפרס החשוב מכולם, בפעם השנייה בקריירה, הוא הקוורטרבק של גרין ביי, שבערך מנקודת האמצע של העונה נחשב כפייבוריט ברור.

רוג'רס בן ה-31 הוביל את הליגה ביחס של טאצ'דאונים לאיבודים עם 38 מסירות לאנדזון מול חמש בלבד לידיים של שחקני היריבות (הוא לא איבד כדור בלמבו פילד כבר יותר משנתיים). הוא סיים במקום השני ברייטינג (112.2) וביארדים לניסיון (8.43). בעונתו העשירית בליגה והשביעית כפותח, הוא פתח בכל 16 המשחקים ומסר 341 מ-520 (65.6 אחוזי דיוק) ו-4,381 יארד.

"אני מרגיש בר מזל להגשים את החלומות שלי, שנה אחר שנה", אמר רוג'רס, שקיבל 31 קולות. אל המקום השני הגיע ג'יי ג'יי וואט, שגרף 13 מקולות הבוחרים. וואט, כוכב ההגנה של יוסטון, נאלץ להסתפק בתואר יוקרתי אחר, שחקן ההגנה של העונה, שם זכה באופן חד צדדי בכל 50 הקולות (לראשונה מאז ה-MVP של טום בריידי ב-2007). למספר 99 הייתה שנה כבירה בה רשם 20.5 סאקים, 78 תאקלים, 50 חבטות בקוורטרבק, ארבעה פאמבלים שגרם ועשר חסימות של מסירות, כל זה לצד חמישה טאצ'דאונים. רוג'רס החמיא לוואט, ש-13 הקולות שלו היו הכי הרבה לשחקן הגנה בבחירה ל-MVP מאז שונתה השיטה ב-1999: "הייתה לו עונה מדהימה".

ג'יי ג'יי וואט שחקן יוסטון טקסאנס. GettyImages
יסתפק בתואר המשני. וואט/GettyImages

בהצבעה ל-MVP קיבלו שני שחקני דאלאס, טוני רומו ודמארקו מארי, שני קולות כל אחד, בעוד בריידי ושחקן ההגנה של סיאטל, בובי ווגנר, זכו לקול בודד. מארי זכה בפרס משלו, שחקן ההתקפה של השנה, שם קיבל 26 קולות. בתואר הרוקי ההתקפי של העונה זכה אודל בקהאם ג'וניור, התופס הסנסציוני של ניו יורק ג'איינטס, שקיבל 42 מתוך 50 הקולות. הרוקי ההגנתי הלך לארון דונלד, התאקל של סנט לואיס ראמס.

את תואר מאמן העונה, בפעם השנייה בשלוש שנים והפעם עם קבוצה אחרת, גרף ברוס אריאנס המצוין, שהוביל את אריזונה לפלייאוף עם מאזן 5:11. אריאנס קיבל 39.5 מהקולות. טוד בואלס, שהיה מתאם ההגנה של הקרדינלס והפך למאמן הראשי של הג'טס, קיבל את תואר "עוזר המאמן של העונה". ב"שחקן הקאמבק של השנה" זכה רוב גרונקובסקי.

ואם לא די בחגיגה, הרי שהלילה הוכרזו גם חברי היכל התהילה החדשים: הליינבקר המנוח ג'וניור סיאו, שהעביר את מיטב שנותיו בסן דייגו, הוא השם הבולט בין הנכנסים הטריים לקנטון. יחד איתו זכו לתהילת עולם גם הגארד וויל שילדס, הרץ האחורי ג'רום בטיס, התופס טים בראון והאנד ההגנתי צ'ארלס היילי. מבני הדור הוותיק נכנסו הסנטר מייק טינגלהוף, ביל פוליאן ואיש הליגה, רון וולף.

מי שנותרו בחוץ בין היתר הם הבועט מורטן אנדרסן, המאמנים דון קורייל, ג'ימי ג'ונסון וטוני דאנג'י, התאקל אורלנדו פייס והקוורטרבק קורט וורנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully