וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם במיאמי: צוברי סיים שביעי, דוידוביץ' שמינית

המדליסט האולימפי שפתח לא טוב את תחרות החזרה שלו לסבב, התאושש בהמשך וסיים חמישי בשיוט המדליות. דוידוביץ' הגיעה שישית בשיוט המדליות. משיח סיים 11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתח חלש, השתפר בהמשך. צוברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמה ונשלמה תחרות השייט הראשונה בהשתתפות הישראלים הבכירים בגביע העולם במיאמי, ומי שבהחלט יכול להיות שבע רצון מהקאמבק שלו הוא שחר צוברי, שהתאושש מהפציעה וסיים את התחרות במקום השביעי. המדליסט האולימפי אמנם פתח לא טוב את התחרות, אבל השתפר בהמשך ואף סיפק כמה שיוטים מצוינים כאשר סיים בין השאר במקומות 4, 3, 7 ו-1 בין השיוטים האחרונים שלו. בשיוט המדליות הוא סיים חמישי.

נמרוד משיח לא הצליח להעפיל לשיוט המדליות וסיים במקום ה-11. דווקא משיח פתח טוב יותר מצוברי את התחרות, אבל נחלש בהמשך, כאשר בארבעת השיוטים האחרונים בתחרות הוא סיים במקומות 22, 12, 14 ו-26.

אצל הנשים בדגם ה-RSX מעין דוידוביץ' סיימה במקום השמיני המכובד לא הרבה אחרי מרינה אלבאו, מדליסטית הזהב מלונדון שהגיעה שישית. דוידוביץ' סיימה במקום השישי בשיוט המדליות ולכן ירדה שלב לעומת המקום שבו דורגה ערב השיוט האחרון. בסך הכול העמידה דוידוביץ' ברוב השיוטים שלה מקומות בעשירייה הראשונה ועל כן היא יכולה להיות שבעת רצון.

בקרב דגם ה-470 נרשמה אכזבה מהצמד אייל לוין ודן פרויליך שסיימו רק במקום ה-27 והיו רחוקים משיוט המדליות. הצמד רשם רק פעם אחת מקום בעשירייה הראשונה וזה קרה בשיוט השביעי כאשר הם הגיעו למקום התשיעי. פרט לכך, השניים לא סיפקו שיוטים טובים. יאן וניר ברזילי סיימו במקום ה-40.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג מכובד. דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully