וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הבורר התערב, דיוגו קאצ'ובה יצטרף רשמית

1.2.2015 / 19:30

על פי פסק הבורר, קשר הפועל ירושלים יעבור לקבוצה של אלי כהן שתשלם תמורתו באופן מיידי כ-35 אלף שקלים. במועדון מחכים לראות האם קינן יגיע במסגרת הטרייד עם מכבי חיפה, ועשויים לבקש את מיצ'ל במקומו

one

דיוגו קאצו'בה יצטרף בקרוב רשמית לבני סכנין. זאת לאחר שפסק בוררות של ההתאחדות לכדורגל החליט לשחרר את השחקן מהפועל ירושלים תמורת 35 אלף שקלים שיופקדו באופן מיידי. בסכנין צפויים להעביר מחר את הכסף ולהעביר את השחקן בבקרת התקציבים לפני תום מועד ההעברות.

אגב, לפי פסק הבוררות הבורר החליט לדון בפיצוי עתידי להפועל ירושלים וייתכן ויבקש מסכנין לשלם סכום נוסף. אלא שבשלב הראשוני בשל חלון ההעברות שעומד להיסגר אישר הבורר את המעבר לסכנין. קאצ'ובה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט צפוי לחזק את הקישור של הקבוצה ויעמוד לרשותה במשחק הבא.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עשוי לסרב למעבר. קינן/ברני ארדוב

בתוך כך, במועדון מצפים להתפתחויות בנוגע לעסקה האפשרית עם מכבי חיפה. בסכנין ראו בסוף השבוע את הפרסומים על כך שדקל קינן עשוי לסרב למהלך ומחכים לתשובה סופית ממנו, כאשר ייתכן שבסופו של דבר הטרייד יצא לפועל גם מבלי שקינן יהיה כלול בו, ובסכנין ידרשו לקבל במקום הבלם את אחד השחקנים שיקבל הודעה על שחרורו. העדיפות במועדון היא לשחקני קישור או הגנה, וגורמים בהנהלת סכנין העלו אפשרות לפיה אם מיצ'ל ישוחרר ולא ימצא קבוצה אחרת במהלך שלושת הימים עד לסגירת חלון ההעברות, בקבוצה יקבלו את הקשר הספרדי אך בתנאי שחיפה תשלם את מרבית שכרו. כפי שפורסם ביום חמישי בוואלה! ספורט, בסכנין ביקשו את ערן ביטון הצעיר כחלק מהטרייד ואם זה ייצא לפועל השחקן אכן צפוי לעבור.

בינתיים, בלי קשר לטרייד, בסכנין ממשיכים בשיחות עם מוחמד כליבאת. השחקן רוצה לשחק בסכנין, אך עדיין נותר לראות מה יעלה בגורל הטרייד וכן לסגור עניינים כספיים בין השחקן לסכנין. אגב, בכליבאת מעוניינות מאוד גם מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקווה, ואם המשא ומתן עם סכנין, שנמצאת בעדיפות הראשונה אצל השחקן, לא יסתדרו, הוא עשוי בסופו של דבר לעבור לאחת מהשתיים.

עדכון ראשון: 8:30

עוד באותו נושא

ארבע דקות הספיקו: בני סכנין גברה על הפועל חיפה 0:2

לכתבה המלאה
מוחמד גדיר, בני סכנין, מול שחקן הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס. אדריאן הרבשטיין
לא חושב על מכבי חיפה. גדיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully