וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תבדוק את האופציה לצרף את עמאשה

1.2.2015 / 16:50

במועדון עשויים ללכת על חלוץ מכבי חיפה, זאת בתנאי שהירוקים יממנו חלק משכרו עד תום העונה. רן בן שמעון הזהיר אחרי הניצחון על חיפה: "יש תחושה שיש לנו משהו ביד, אבל אין". שבחים לניצן. פלצ'וק עשוי לעבור עד מחר לעכו

one

שחקני מכבי פתח תקוה חגגו אתמול (שבת) דקות ארוכות בחדר ההלבשה בסמי עופר, אחרי הניצחון 0:1 על מכבי חיפה. הקבוצה של רן בן שמעון כבר במקום הרביעי, ועם קצת מזל, למרות הקשיים הכלכליים, תוכל גם להגיע לאירופה. במועדון החמיאו אתמול לשוער איתמר ניצן, שנמצא בתקופה נהדרת והשכיח מעט את היכולת הטובה של צחי גיגי בתחילת העונה. אבל מעל הכל, רן בן שמעון סחט מחמאות גם מחניכיו. " יש כאן קבוצה מסודרת וחזקה מאוד בהגנה. קשה מאוד לנצח אותנו, וזה לא מובן מאליו", אמרו במועדון בסיום.

למרות הניצחון, בקבוצה מעוניינים להתחזק ואחרי שהבינו שעמאשה צפוי לסיים את דרכו במכבי חיפה, בפתח תקוה יבדקו את האופציה לצרפו וזאת בכפוף לסכום שתסכים מכבי חיפה להשלים לשכרו עד סוף העונה.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
סוחט מחמאות. רן בן שמעון/ברני ארדוב

"היה לי ברור שאני צריך לעבור את 30 הדקות הראשונות. היה לי ברור שבשלב מסוים האנרגיות של מכבי חיפה יהפכו ללחץ", אמר בן שמעון לוואלה! ספורט, כשנשאל מה היה סוג ההצלחה אתמול. בן שמעון נשאל האם הוא מכוון לאירופה ואמר: "גם אם יש הרגשה שיש לנו משהו ביד, אין לנו שום דבר עדיין. לפעמים תכניות משחק עובדת יותר או פחות טוב. החלוקה הייתה אנרגטית, תכנית המשחק עבדה טוב. איתמר ניצן בתקופה טובה, ויש הרבה מילים טובות לומר עליו".

גם הבלם עומר דנינו התייחס למצב של הקבוצה בטבלה. "כולם רואים איזה תהליך אנחנו עוברים", הגיב הבלם על התהליך הבריא שעובר המועדון. "רן עובד איתנו על הדברים הקטנים, הוא מתווה לנו דרך ואנחנו הולכים איתה העונה. כולם עובדים קשה, כולם נלחמים על חולצת ההרכב. ויש תוצאות".

דנינו נשאל האם הוא מרגיש שהקבוצה זקוקה לחיזוק. "אני לא רוצה לדבר על מה שחסר לנו, אלא על אלה שנמצאים. אני חושב שהליגה היותר הוכיחה שאתה לרגע אחד מסתכל על הליגה מלמעלה, ואחרי שניים שלושה הפסדים אתה מסתכל על התחתית", אמר הבלם. "יש לנו דרך ושיטת משחק קבועה. אנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי לעמוד במטרה".

ומה לגבי רכש? במועדון ינסו למצוא קשר וחלוץ עד תום מועד ההעברות, אם כי לבן שמעון אין אישור להתחזק בחלוץ כל עוד לא הושג סיכום עם קוסטדין אזורוב, שעשוי לעבור לקזחסטן. נושא אדריאן רוצ'ט נבדק, למרות שקיים ספק אם ישוחרר. במועדון היו רוצים לראות את שמעון אבוחצירא או שון וייסמן. ניקולס פלצ'וק עשוי לעבור עד מחר להפועל עכו. גם בן בן יאיר עשוי לעזוב.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
דניאל דימוב שחקן מכבי פתח תקוה (שמאל) עם עומר דנינו. ברני ארדוב
"יש תוצאות". דנינו חוגג עם דימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully