וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע גיששה אצל אבוחצירא, השכר מהווה מכשול

1.2.2015 / 13:50

לאחר שהפנייה לבדש נדחתה, באר שבע עושה מאמצים לצרף את החלוץ שישוחרר ממכבי חיפה. גורדנה: "בתחילת העונה לא חשבו עליי כאקס פקטור". המו"מ עם נאסר יחודש: "אתן לסוכן שלי קלטות"

one

בהפועל באר שבע ידעו אתמול (שבת) שמעידה מול הפועל עכו תוציא את הקבוצה ממאבק האליפות. אלא שהקבוצה ניצחה 0:3, התקרבה לפחות זמנית לשתי המוליכות, וכעת במועדון ינסו להחתים שחקן עד יום שלישי ובכך לנעול את הסגל. אלונה ברקת בדקה בשבוע שעבר אפשרות לצרף את ברק בדש, אבל בשלב זה מכבי תל אביב לא מתלהבת לשחררו ליריבה לצמרת.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (ימין) עם עוזרו שמעון ביטון. רוני לבנה
כאב ראש לא קטן. לוי/רוני לבנה

לוי בודק אופציות נוספות כולל צירופו של שמעון אבוחצירא, שישוחרר ביממה הקרובה ממכבי חיפה. בבאר שבע כבר גיששו אצל החלוץ, אך המכשול העיקרי עשוי להיות שכרו הגבוה, כ-220 אלף דולר בעונה, סכום אותו יתקשו לממן בבירת הנגב.

אליניב ברדה שנפגע מנגיחה של אדי גוטליב שוב הוחלף במחצית, הפעם מסיבות רפואיות. הוא סובל מזעזוע מוח קל, בחילות וסחרחורות, וכמובן תפר מעל העין ובגבה בעקבות המכה שספג. השחקן יהיה במעקב של הצוות הרפואי, שמעריך כי יוכל לשחק במחזור הקרוב. הבלם טומיסלב פאיוביץ' קיבל מנוחה ויחזור להרכב במחזור הבא. מאור מליקסון לא פתח בגלל שלא היה כשיר, ובמחזור הבא יתמודד עם נאסר על חולצת ההרכב. ללוי יש כאב ראש לא קטן, לאחר שגורדנה כבש את השער החמישי שלו העונה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את הפועל עכו

לכתבה המלאה
סיראז' נסאר שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
הג'וקר. נסאר/ברני ארדוב

לוי ערך אתמול לא מעט שינויים בהרכב. מאור מליקסון לא היה כשיר ומי שקיבל את המושכות בקישור היה סיראז' נאסר, שמסר את הכדור בדרך לשער הראשון ובישל את השלישי. במועדון רוצים שיישאר עונה נוספת, אבל זה תלוי בעיקר ברצון של השחקן שפוזל גם לאירופה. "אני שמח שאני מציג יכולת טובה וגם כשאני לא כובש אני מבשל. אני מאושר מהתקופה הזאת ורוצה להמשיך. בוזגלו נכנס במחצית השנייה ועשה שינוי גדול. הגול הראשון שחרר הרבה לחץ שעזר לנו לכבוש עוד שניים שהכריעו. זה היה ניצחון מאוד משכנע", אמר הקשר שנשאל מה עבר עליו בשנה האחרונה. "לא נעלמתי. אני פה כל הזמן אבל פשוט היה לי קשה להיות בספסל. אין שחקן שאוהב להיות על הספסל. עד שהפנמתי את זה ולקחתי את זה כמו שצריך. הרבה אנשים דיברו איתי, תמכו בי ועזרו לי לחזור. אני לא יכול להגיד כמה אני מאושר עכשיו כשאני מראה לאנשים שיש לי מה לתת עם שערים ובישולים. אני עושה את העבודה שלי, והסוכן שלי את שלו. אתן לו חומר לקלטות והכל יהיה בסדר. אני מאמין שאחתום על חוזה חדש בבאר שבע כי כרגע אני נותן להם סיבות לעשות את זה. נחכה קצת". כך או כך, בבאר שבע מתכוונים לחדש את המגעים עם השחקן.

רועי גורדנה אמר: "לא נכון להסתכל על מכבי תל אביב או קריית שמונה. הפער כרגע הוא חמש נקודות לפני שהם שיחקו אבל זה באמת לא רלוונטי. ברור שלא חשבו עליי כאקס פקטור מבחינת שערים כי יש פה סוללה של כוכבים שבאמת הוכיחה את עצמה עד היום. שלומי, בוזגלו, מליקסון, ברדה. הלוואי שאמשיך להבקיע וידברו על שחקנים אחרים. אני מרגיש הרבה יותר טוב. לפני המשחק לקחתי כדור כי אני סובל מכאבי גב, אבל עכשיו אני מרגיש בסדר".

(עדכון ראשון: 7:33)

אדי גוטליב שחקן הפועל עכו (שמאל) מול רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע. רוני לבנה
"לא נכון להסתכל על מכבי תל אביב או קרית שמונה". גורדנה/רוני לבנה
שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול אדי גוטליב שחקן הפועל עכו. רוני לבנה
תחרות בחוד. ארבייטמן/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully