וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: התקדמות משמעותית עם חמדי סליחי

1.2.2015 / 18:15

בין האלבני לקבוצה נותרו פערים קטנים בלבד אך בחיפה עדיין לא מוכנים לברך על המוגמר. אם האלבני לא יגיע, ינסו האדומים להביא זר או להחתים את אליאקו הנבחן. אם מכבי חיפה תשחרר את אלון תורג'מן, הוא צפוי לקבל פניה מיידית

one

התקדמות משמעותית הושגה היום (ראשון) במו"מ בין הפועל חיפה לחמדי סליחי. החלוץ שקיבל אור ירוק מהפועל עכו לדבר עם קבוצות אחרות, סגר את רוב תנאיו וצפוי לחתום בקבוצה של ראובן עטר. עם זאת בחיפה בודקים חלופות למקרה שהאלבני לא יגיע בסופו של דבר. במהלך היום ישב הבעלים יואב כץ עם ראובן עטר כדי לדון על זרים חלופיים, כשגם האופצייה להחתים את הנבחן עיסא אליאקוו עדיין על הפרק. בנוסף, בקבוצה יעקבו אחר ההתפתחויות במכבי חיפה במהלך היום ואם אלון תורג'מן ישוחרר מהקבוצה הוא צפוי לקבל פנייה מיידית במטרה לנסות לצרפו לקבוצה עד יום שלישי.

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מתקרב להפועל חיפה. חמדי סליחי/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה בהפועל חיפה בעקבות ההפסד אמש (שבת) לבני סכנין 2:0. בסיום הבעלים יואב כץ זעם על התצוגה של השחקנים. "יכול להיות שאנחנו צריכים קשר התקפי", אמר הבעלים. "לא נראינו טוב היום וחבל שלא היינו זהירים יותר כי ידענו מה הצד החזק שלהם".

מי שספג ביקורות גדולות היה טוסיין ריקטס, שקיבל את ההזדמנות בהרכב אך כמו יתר חבריו לא הציג יכולת טובה. עם זאת, בחיפה אמרו שאין כוונה לחתוך את הקנדי, בטח כשמדובר בשלב כה מאוחר בחלון ההעברות, שייסגר כבר ביום שלישי.

"זה היה משחק של תיקו", אמר הבלם גל כהן. "ידענו שהצד החזק של סכנין זה מתפרצות ולצערי במחצית השנייה שיחקנו לידיים שלהם ובסוף הם גם כבשו". על חוסר היציבות של הקבוצה אמר הבלם: "הליגה מאוד שיוויונית וכרגע אנחנו בנדנדה למטה, אבל יש לנו קבוצה חזקה ונקווה שנחזור כבר במשחק הבא למסלול הניצחונות. כולם מקדימים את המאוחר כי זו ליגה מטורפת. משחק וחצי שאתה מנצח ואתה עולה למעלה, משחק וחצי שאתה מפסיד אתה למטה. ממרכז טבלה ומטה אף קבוצה לא יכולה לישון בשקט. מי שיהיה יציב יותר יעלה לפלייאוף העליון ומי שלא ייאבק על החיים שלו עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully