וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "במצב כזה היכולת לא מעניינת, רק הנקודות חשובות"

31.1.2015 / 20:49

מאמן בני סכנין הסתפק בניצחון על הפועל חיפה, למרות היכולת הלא מרשימה: "היינו בלחץ גדול, וראו את זה על המשחק שלנו. הטרייד עם מכבי חיפה כנראה ייצא לפועל". כץ: "חסר לנו מחץ בהתקפה"

one

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, בני סכנין סוף סוף יצאה מהתקופה הרעה, אחרי שגברה הערב (שבת) 0:2 על הפועל חיפה בדוחא. הקבוצה של אלי כהן הציגה יכולת לא מרשימה והתקשתה מאוד במשך דקות ארוכות, אך נחלצה בעור שיניה מעוד תוצאה מאכזבת, בזכות צמד מאוחר של מוחמד גדיר (87) ואיסמעיל ריאן (90). הפועל חיפה המידרדרת רחוקה כעת שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

מאמן בני סכנין אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך. כהן/אדריאן הרבשטיין

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ נשמע מאוכזב בסיום: "הייתה יכולת לא גבוהה של שתי הקבוצות. היינו צריכים לדעת שצד ימין שלהם חזק ולהיות יותר זהירים, אבל נכשלנו בסוף". כשנשאל אם חלוץ הפועל עכו חמדי סליחי יגיע לקבוצה אמר כץ: "חסר לנו מחץ בהתקפה, אבל יש דברים שלא תלויים בנו. צריך לבדוק באיזה חלק של ההתקפה אנחנו צריכים חיזוק. יכול להיות שאנחנו צריכים קשר יותר מאשר חלוץ".

עוזר מאמן הפועל חיפה מאיר בן מרגי: "היה משחק שקול. שתי הקבוצות מפחדות לאבד נקודות, אבל לצערי איבדנו ריכוז בסוף. הגענו להרבה מצבים, אבל נכשלנו בפעולה האחרונה .אני מאמין שיגיע בימים הקרובים שחקן שיחזק אותנו".

בצד המנצח, אלי כהן שמר על פאסון: "בשלב הזה הצורה לא מעניינת, הנקודות הן מה שחשוב. הפסדנו בשני משחקי הבית האחרונים והיינו בלחץ גדול. במחצית הראשונה היינו חלשים מאוד, גם בגלל הלחץ, גם בגלל תנאי המגרש. במחצית הרגעתי את השחקנים ובחצי השני הייתה התלהבות. בשורה התחתונה היה חשוב לנצח את המשחק. אם לא יהיה משהו מפתיע הטרייד כנראה ייצא לפועל (אברהם פאס תמורת שלושה שחקנים ממכבי חיפה, ש.ו). אבו לאבן רעב ויוסיף לנו עוד הרבה".

עוד באותו נושא

ארבע דקות הספיקו: בני סכנין גברה על הפועל חיפה 0:2

לכתבה המלאה
שחקני בני סכנין חוגגים, טאדאס קיאנסקאס, הפועל חיפה, מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
יצאו מהלחץ. שחקני בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully