וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר נכנס בעצבים לחדר ההלבשה: "בושה, אשחרר שחקנים"

31.1.2015 / 19:07

בלגן במכבי חיפה אחרי עוד הפסד: הבעלים גער בשחקנים בחדר ההלבשה, האוהדים קראו לבלבול להתפטר, תורג'מן, אבוחצירא, עמאשה, מיצ'ל וקינן (בטרייד) מועמדים לעזוב. המאמן: "קשה לעשות שינוי בחודש וחצי"

one

מכבי חיפה ממשיכה לגרום סבל עצום לאוהדיה. הירוקים ספגו הערב (שבת) את ההפסד ה-11 שלה ב-20 מחזורי ליגה העונה, עם 1:0 ביתי למכבי פתח תקוה. דניאל דימוב כבש את השער היחיד בדקה ה-34. לאורך כל המחצית השנייה נשרקו שריקות בוז לעבר השחקנים וקריאות "תתפטר" לעבר מרקו בלבול. בסיום ניגשו שחקנים להודות לקהל וספגו בוז צורם.

יעקב שחר נכנס בעצבים לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "בושה, אני מתבייש. מחר אשלח לכם הודעות, אני מתכוון לשחרר שחקנים". מי שעשויים לשלם את המחיר הם שמעון אבוחצירא, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה ומיצ'ל, שעלולים לעזוב. גם דקל קינן עשוי לעבור לבני סכנין במסגרת הטרייד של אברהם פאס.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"זה היה משחק גרוע מאוד שלנו". בלבול/ברני ארדוב

מאמן חיפה מרקו בלבול אמר בסיום: "משחק חלש, היינו לא מדויקים, גם לא מאורגנים, גם הפס האחרון היה לא מדויק. משחק רע מאוד שלנו. בחודש וחצי שלי כאן קשה מאוד לדבר על משהו שהצלחתי או לא הצלחתי, זה מעט זמן בכדורגל. אני מקווה שעם השינויים שאנחנו עושים עכשיו, הדברים יתחברו. היום זה לא היה משחק כדורגל, לא היה קשר בין כדורגל לבין מה שעשינו היום על המגרש.

"השינויים שעשיתי היום היו כפויים, בגלל פציעות. קמארה הוא רכש יוצא מן הכלל. יש פה גרעין טוב מאוד של שחקנים, אני מאמין בהם, מכבי חיפה תצא לדרך חדשה בסופו של דבר. לא הסתכלתי על כמה נקודות יהיו לנו אחרי חודש וחצי שלי כאן. היה משחק גרוע מאוד שלנו היום, אנחנו לא יציבים.

נכון שהכל צפוף בטבלה, אנחנו צריכים להסתכל לשני הכיוונים. השאיפה שלי היא להגיע כמה שיותר למעלה. אין לי ספק שמכבי חיפה תשתפר. הקהל מלווה אותנו לכל מקום, זה לגיטימי, אני מקבל את הקריאות נגדי בהבנה".

יוסי בניון: "אי אפשר לבוא בטענות לקהל, אנחנו מאכזבים אותם ואת עצמנו. אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא מספיק טובים ולהילחם על מה שנשאר. כרגע צריך קודם כל לברוח מהתחתית, אין מה לעשות. אני לא חושב שזה נכון לבוא בטענות למאמנים, אנחנו השחקנים אשמים. יש פה מספיק כישרון, אבל מכל מני סיבות אנחנו לא מציגים את היכולת המצופה. אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר, אחרת נהיה במקום יותר גרוע בסוף העונה. אנחנו כרגע קבוצת תחתית והגיע הזמן שנשחק כמו קבוצת תחתית. עדיף שנבין את זה עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי".

על היכולת שלו: "לצערי סבלתי מפציעה שתיים שהפכו לי את העונה מהרגע הראשון. דווקא במשחקים הראשונים שחזרתי הייתי ביכולת די טובה, אבל כל קבוצה בעולם לא יכולה להיות בנויה על שחקן אחד. כולנו צריכים להבין שצריך לעבוד יותר קשה ואז אולי נשתחרר ונציג יכולת טובה יותר. אני מתוסכל כמו כולם מהעונה הזו, זה לא מה שציפיתי כשחזרתי. אבל עכשיו זה אתגר יותר גדול מבחינתי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
דקל קינן שחקן מכבי חיפה (שני מימין), אלעד גבאי, חן עזרא. ברני ארדוב
כל מילה מיותרת. חיפה/ברני ארדוב

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון: "אני מרוצה מאוד. יש חוקים בכדורגל, צריכים לשמוח. באנו קצת סחוטים מהגביע, הדרבי בגביע לקח מאיתנו אנרגיות מטורפות. היה לנו משחק לא טוב, אבל לנצח את מכבי חיפה בחיפה זה יפה. השחקנים נתנו היום את כל הלב שלהם.

הכל קרוב מאוד בליגה. כל המאמנים הולכים על גחלים. מי שיהיה חזק מנטאלית ויידע לנצח משחקים גם עם השיניים, יש לו סיכוי להיות בפלייאוף העליון. אני לא עושה סיכומים של העונה כבר, הדברים משתנים בכל שבוע. הכל כל כך קרוב בטבלה. אם המחזורים יתקדמו ונצליח לייצר איכות שתשאיר אותנו במקומות האלה, זו תהיה הצלחה. כרגע, רק חושבים על המשחק הבא". על האפשרות שהקבוצה תתחזק, אמר בן שמעון: "לא דיברנו על חמדי סליחי, יש כוונה אולי לצרף שחקן או שניים, אבל יש לנו סגל טוב, השחקנים עובדים קשה ואנחנו נראים כמו קבוצה".

* מאמן נבחרת וויילס כריס קולמן נכח במשחק, ובחן את האצטדיון שבו יתקיים המשחק בין ישראל לנבחרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully