וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה אומנותית: אלכסיי ביצ'נקו סיים רביעי באליפות אירופה

30.1.2015 / 23:59

ביצ'נקו היה קרוב לזכות במדליית הארד היוקרתית בתחרות בשטוקהולם, אבל פספס אותה ב-12.83 נקודות. חאבייר פרננדס הספרדי סיים עם הזהב. דניאל סמוחין סיים עשירי

המחליק האמנותי הישראלי אלכסיי ביצ'נקו. GettyImages
הישג נהדר. ביצ'נקו/GettyImages

אלכסיי ביצ'נקו רשם הערב (שישי) הישג נהדר באליפות אירופה בהחלקה אומנותית בשטוקהולם כאשר הוא דורג במקום הרביעי הכללי בגמר. למרות זאת, ביצ'נקו יכול לראות את עצמו מאוכזב מכיוון שהוא היה רחוק בסך הכול 12.83 נקודות ממדליה חלומית עבורו ועבור ישראל. באליפות הקודמת ביצ'נקו סיים עשירי, מה שמהווה שיפור משמעותי עבורו.

כזכור, מוקדם יותר השבוע ביצ'נקו סיים שביעי במוקדמות, קיבל בתרגיל החופשי את הציון 146.59 נקודות ובסך הכול השיג 220.22 נקודות. את הזהב בתחרות גרף הספרדי חאבייר פרננדס שסיים עם 262.49 נקודות כאשר סגן אלוף אירופה החדש הוא מקסים קובטון מרוסיה. לדניאל סמוחין בן ה-16 הלך קצת פחות טוב בתחרות כאשר הוא סיים במקום העשירי.

אליסון ריד ו-וסילי רוגוב סיימו במקום ה-16 את אליפות אירופה בריקוד על הקרח לאחר שעלו שלב אחד בתרגיל החופשי והמסיים שאליו העפילו מהמקום ה-17. עבור השניים מדובר בשיפור אחרי שבאליפות הקודמת הם סיימו במקום ה-24 ולא העפילו לגמר התרגיל החופשי. מי שזכו במדליית הזהב הם גבריאלה פאפאדאקיס וגיום סיזרון הצרפתים שזכו בזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully