וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם במיאמי: דוידוביץ' עלתה לשיוט המדליות

30.1.2015 / 22:55

מדליסטית הארד מאליפות העולם נותרה במקום השביעי אחרי שסיימה במקומות 9 ו-12. צוברי עקף את משיח ומדורג במקום התשיעי. אכזבה ללוין ופרויליך ב-470

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומרת על יציבות. דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושת הגולשים הבכירים, מעין דוידוביץ', שחר צוברי ונמרוד משיח, המשיכו גם היום (שישי) את תחרות גביע העולם במיאמי, התחרות הראשונה שלהם ב-2015, וסיימו שני שיוטים לפני שיוט המדליות שיתקיים בשבת.

מעין דוידוביץ' נותרה במקום השביעי בדירוג הכללי אחרי שהיא סיימה בשיוט ה-11 במקום התשיעי ואת השיוט ה-12 והאחרון היא סיימה במקום ה-12. בסך הכול, סגנית אלופת העולם רשמה מקבץ נאה במהלך התחרות, אבל לא הצליחה להגיע מעבר למקום החמישי. מי שמוליכה את הדירוג לפני השיוט הנועל היא בריוני שואו הבריטית שהשיגה 26 נקודות שליליות בלבד.

אצל הגברים, קיבלנו מהפך בין צוברי למשיח כאשר המדליסט האולימפי התמקם במקום התשיעי אחרי שבשני השיוטים האחרונים הוא סיים במקומות ה-19 והראשון. זה הציב אותו עם 114 נקודות שלילות, אבל הוא רחוק מהמקום שממנו מגיעים לפודיום. משיח הידרדר למקום ה-11 עם מקומות 14 ו-26 בשני השיוטים האחרונים, אבל יש לו עדיין סיכוי לתקן לפני השיוט ה-15.

צמד השייטים ב-470, אייל לוין ודן פרויליך, לא הצליחו להתקדם לעבר מקום שממנו מגיעים לשיוט המדליות, והם נמצאים במקום ה-27 אחרי שאת שני השיוטים שנערכו היום הם סיימו במקומות התשיעי ו-25. יאן וניר ברזילי מאחור וניצבים במקום ה-40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully