וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל הוגרלה עם פולין, אלופת העולם

30.1.2015 / 16:29

הנבחרת שתשוב בקיץ אל הליגה האירופית שובצה לבית אחד גם עם מקדוניה, אסטוניה, אוסטריה ודנמרק. הנשים יחד עם טורקיה, פולין, יוון, הונגריה וגאורגיה

אביטל זלינגר מאמן נבחרת ישראל בכדורעף. מגד גוזני
משימה קשה. אביטל זלינגר/מגד גוזני

נבחרת ישראל בכדורעף הוגרלה היום (שישי) במסגרת משחקי הליגה האירופית לבית א' שיכלול את אלופת העולם פולין, מקדוניה, אסטוניה, אוסטריה ודנמרק. כזכור, פולין זכתה באליפות העולם בסתיו שעבר לאחר ניצחון בגמר הביתי 1:3 על ברזיל, במה שהיווה תואר עולמי שני שמנע מברזיל זכייה רביעית ברציפות.

נבחרת ישראל נעדרה בשנה שעברה ממשחקי הליגה האירופית, והקיץ היא שבה אל הבמה הזו להופעה שלישית בסך הכול, וזאת לאחר שסיימה רביעית את שלב הבתים ב-2013 בבית ג' אחרי קרואטיה, בלארוס וטורקיה. שנה קודם לכן, במהדורה שכללה עשר נבחרות, סיימה הנבחרת את בית א' במקום השלישי מתוך חמש נבחרות ולא עלתה אל הפיינל פור.

נבחרת הנשים תשחק בבית א' עם האלופה המכהנת טורקיה, פולין, יוון, הונגריה וגאורגיה. הנבחרת תשוב גם היא אל המפעל היוקרתי בפעם חמישית בתולדותיה לאחר היעדרות של שנה אחת. את הופעתה הראשונה במפעל ערכה הנבחרת במהדורה השנייה ב-2010 ואף עלתה אל ארבע הגדולות שם סיימה במקום הרביעי לאחר הפסד בחצי הגמר לאלופה סרביה והפסד בקרב על המקום השלישי למארחת טורקיה. בשלוש ההופעות הבאות שלה סיימה הנבחרת מחוץ לארבע הגדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully