וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל חיפה: לפני הרכש, יש משחק

30.1.2015 / 14:55

שתי הקבוצות עסוקות בשינויים שהן מעוניינות לבצע, יואב כץ עדיין זועם על השער הפסול של רואש, ויש גם משחק: אבו לאבן עשוי לרשום בכורה, קוראץ' יפתח בחוד. מעמדו של מבליה מעורער (שבת, 18:00, אין שידור)

מחזור 20מחצית31/01/2015
בני סכנין
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל חיפה לא ניצחה את סכנין בדוחא מאז 2012, אז חגגה עם 0:1 משער של עלי חטיב.

      * המשחק מחר אמור להיוץ מוכרע. מאז 2011 רק שלושה משחקים לא הוכרעו ונגמרו בתוצאת תיקו.

      * בעשרת המפגשים האחרונים ממוצע השערים במשחקים בין הקבוצות עומד על 2.8 למשחק.

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      בבני סכנין התעסקו לאחרונה בעיקר בחלון ההעברות של ינואר. בקבוצה רוצים מאוד לעשות שינוי משמעותי במצבת השחקנים, וגם לאחר שמילאן בויוביץ' עזב ויוסף אבו לאבן הצטרף רשמית ואף עבר בבקרת התקציבים, בסכנין מקווים להתחזק לפחות בעוד שלושה או ארבעה שחקנים. במועדון מקווים שדייגו קאצ'ובה יעבור בסופו של דבר לקבוצה זאת למרות התלונה שהגישה הפועל ירושלים נגד סכנין ונגד השחקן עצמו, כשבקבוצה מהמגזר מקווים שהמוסד לבוררות יפסוק לטובתם.

      בנוסף, בקבוצה רוצים לראות בכל מקרה את מוחמד כליבאת מגיע - בין אם במסגרת טרייד עם מכבי חיפה או בעסקה בודדת. בנוגע לאפשרות הראשונה, הרי שבסכנין החליטו לא לדון בכך עד אחרי המשחק מול הפועל חיפה ולאחר מכן יתחדשו השיחוות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בסכנין רצו לראות את ערן ביטון כחלק מהעסקה, ואם זו תצא לפועל, הקשר של קבוצת הנוער של חיפה יעשה את הדרך לסכנין. גם שמו של עלי חטיב עדיין על הפרק. אחמד אבו נהיה ואחמד קאסום עשויים לעזוב אך ייתכן ולפחות אחד מהם יישאר בסופו של דבר. יאניס פפאדופולוס שכבר היה בדרך החוצה מהמועדון עשוי להישאר בסופו של דבר, ואם קאצ'ובה ושחקנים נוספים יגיעו ייתכן שדווקא הקשר הסלובני מיחה מבאליה ישוחרר.

      עוד לפני כל השינויים, בסכנין מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול הפועל חיפה ובקבוצה רוצים לרשום ניצחון בדומה לסיבוב הראשון. המאמן אלי כגהן חסר שחקן שיוכל לשחק באגף השמאלי של ההגנה ולכן המגן הצעיר איהאב שאמי צפוי להיות זה שיפתח בהרכב. איציק כהן צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בהגנה לצידו של פאס כשאבו לאבן יהיה בסגל אך לא ברור אם יפתח בהרכב. סגס תאמבי עשוי לפתוח על חשבונו של מבאליה, שמעמדו, כאמור, מעורער. רן קדוש אמור לפתוח בשער על חשבון מוחמד קנדיל.

      יוסף אבו לאבן הפועל באר שבע. קובי אליהו
      הבכורה בדרך? אבו לאבן/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: הפועל חיפה

      בהפועל חיפה חזרו לשגרת אימונים רגילה השבוע, כשראובן עטר חזר אחרי תום השבעה על אימו שנפטרה. בחיפה רוצים להמשיך במומנטום הטוב שלהם מהתקופה האחרונה והמשחק מול בני סכנין הפך למשחק מפתח עבור הקבוצה. מהראן לאלה שסובל ממתיחה לא יהיה בסגל כשז'רקו קוראץ' יפתח בחוד. סטיבן כהן סובל מדלקת במפשעה ולא יוכל לשחק, מה שגרם לעטר, המעריך אותו מאוד, אכזבה מסוימת. בעמדת המגן הימני המאמן מתלבט בין לירן סרדל לעומר ורד כשלפי האימונים האחרונים האחרון מקבל עדיפות. בנוסף, נראה שעטר מתלבט בין הישאם כיוואן לטוסיין ריקטס בכנף הימני.

      מלבד המשחק, בחיפה עדיין מתעסקים בנושא השער של אושרי רואש שנפסל בשבוע שעבר ומחכים לבית הדין שייתכנס וידון בערעור שהגישו. הבעלים יואב כץ דיבר על הדברים ותקף בחריפות את הנושא: "הגשנו תלונה ואפילו תוספת. יש כבר תקדימים שבית דין שינה תוצאות. אם מסתכלים במוניטור רואים שהשריקה הגיעה לאחר שהכדור של אושרי רואש נכנס. הקוון גם סימן לגול והלך לכיוון אמצע המגרש וזו החלטה מאוד תמוהה. יש כאן קונצנזוס של מאה אחוז שאומרים שזו טעות. בתנ"ך כתוב צדק תרדוף אז מן הראוי שיעניקו גול של רואש". על כך שהליגה כולה סובלת העונה מטעויות שיפוט אמר הבעלים: "זה היה מעבר לטעות שיפוט. טעויות אנוש קורות אבל אם יש אפשרות לתקן אז בואו נתקן. אם זה שבור צריך לתקן. אם הדברים לא קורים בצורה הנכונה ואין צדק אז זה גורם לתסיסה ואולי אפילו לאלימות. אני מקווה שיילכו עם ההיגיון הפשוט ולא עם טיפשות. אני לא יודע מה הניע אותו, אני לא פסיכולוג ולא פסיכאטר. במקרי רצח יש לפעמים אי שפיות זמנית אז אולי היתה לו אי שפיות זמנית אבל צריך לתקן את העוול".

      בחיפה רוצים לצרף את חמדי סליחי אך עדיין ישנם פערים ובקבוצה בודקים במקביל זרים שהוצעו למועדון. "אני מקווה שבכל מקרה יהיה חיזוק. אנחנו עובדים על זה חזק אבל אני לא יכול להבטיח", אמר כץ שהתייחס גם למפגש מול סכנין ואמר: "בני סכנין קבוצה מאוד חזקה ויהיה משחק מאוד קשה. יש להם התקפה מאוד מהירה והמגרש לא קל אבל נקווה שנתגבר על הכל וננצח".

      הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מגיע לישיבת המנהלת בעקבות אירועי הדרבי. מגד גוזני
      עדיין עצבני. יואב כץ/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      בני סכנין: איציק כהן

      הבלם שחזר לעניינים בשבוע שעבר צריך להראות שהוא יכול למלא את המקום של אברהם פאס אם זה יעזוב ובכל מקרה להוכיח שלסכנין יש בלם איכותי. אם כהן יצליח לעצור את קוראץ' וההתקפה של חיפה, לסכנין יהיה הרבה יותר קל לצאת עם ניצחון.

      הפועל חיפה: ז'רקו קוראץ'

      החלוץ שחזר לקבוצה אחרי חצי עונה בבית"ר ירושלים אמנם החמיץ פנדל בשבוע שעבר אך בקבוצה מאמינים, לפחות לפי האימונים שלו בשבוע האחרון, שהשער הראשון בקדנציה המחודשת הוא רק עניין של זמן. מול סכנין קוראץ' יצטרך להיות פקטור משמעותי כדי שחיפה לא תסתבך משמעותית בתחתית.

      ז'רקו קוראץ', הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה,
      השער הראשון באוויר. קוראץ'/דוברות הפועל חיפה

      הרכבים משוערים

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: דוחא
      קהל: 2300

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully