וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי פתח תקוה: בלבול תרגל את אבוחצירא ותורג'מן

30.1.2015 / 13:59

השניים שהוזכרו כמועמדים לעזוב יפתחו ביחד? עטאא תורגל במקום בוקולי, בניון צפוי לקבל מנוחה בשל עומס (שבת, 17:00, ספורט1 וספורט1 HD). אצל האורחת: פסר פצוע, בן דיין יפתח

מחזור 20מחצית31/01/2015
מכבי חיפה
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      *יותר משבע שנים, מאז ספטמבר 2007, מכבי פתח תקוה לא ניצחה את מכבי חיפה בחוץ.

      *כל תשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה הוכרעו. בשמונה מהם ניצחו הירוקים, ההפסד היחיד היה ממש העונה.

      *בארבעה מתוך ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות חיפה כבשה לפחות שלושה שערים. בשלושה מקרים כבש שחקן אחד לפחות צמד (תורג'מן, דבאלישווילי ועמאשה).

      אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      עוד צמד? תורג'מן/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי חיפה:

      אחרי שחרורו של אדין צוצאליץ' מכבי חיפה נשארת עם שני בלמים ותיקים בסגל שלה, דקל קינן ואוראל דגני, שיפתחו במרכז ההגנה. קינן שלח מסר עבה כשהתייחס אתמול בחשבון הטוויטר שלו לעתידו בקבוצה: "הכל בגדר שמועות, בית לא עוזבים. אני ירוק". אעיד חבשי הצעיר הוא זה שיפתח על הספסל.

      בלבול ימשיך לשחק במערך הרגיל שלו, כשאלעד גבאי וטאלב טואטחה יהיו המגנים. בקישור האחורי יפתחו כנראה ג'אבר עטאא ומוחמד קמארה. רובן ראיוס, שלא משוחרר מהקבוצה, צפוי לפתוח גם הוא בהרכב. יוסי בניון נטש את האימון לקראת סיומו כדי לקבל טיפול ולא ברור האם יפתח בהרכב. בניון שיחק 120 דקות בגביע ולכן בהיעדרו תורגלו שמעון אבוחצירא ואלון תורג'מן יחד. אביחי ידין לא יהיה בסגל, וגם אלירן עטר שזקוק למספר ימי מנוחה נוספים לא יוכל לשחק. מרקו בלבול אמר לשחקנים: "יש לנו מטרה, להגיע לאירופה. הוכחנו שיש לנו את היכולת. המשחק בגביע הוא כבר היסטוריה ואנחנו עם הפנים קדימה, דרך המשחקים הבאים אפשר לעמוד במטרות ולהגיע למקום המוליך לאירופה".

      במועדון ממתינים לאיתי שכטר שצפוי לנחות בקרוב. נאנט פרסמה את הסגל שלה למשחק הקרוב והחלוץ לא נכלל ב-18. ביום ראשון יארח המועדון את החלק הספורטיבי ביום ההוקרה של חטיבת "ברק" לחיילי החטיבה שלקחו חלק במבצע "צוק איתן". הטורניר יתקיים במתקן האימונים קצף.



      מכבי פתח תקוה:

      רן בן שמעון לא יערוך שינוי במערך שלו ויעלה גם הפעם עם חמישה שחקני הגנה, אבל הוא יערוך שינוי אחד בעמדת המגן השמאלי – נאור פסר פצוע ודדי בן דיין תורגל במקומו. קוסטדין אזורוב לא ייכלל בסגל ובמועדון עדיין מנהלים משא ומתן לשחרורו. לשחקן הוצע פיצוי חלקי, אבל הוא דורש שכר עבור שלושת החודשים הבאים. גם בן בן יאיר לא ייכל בסגל, בגלל פציעה, ולא ברור האם יעזוב עד יום שלישי. שחקן נוסף שלא ייכלל בסגל הוא חגי גולדנברג החולה, שלא התאמן מאז תחילת השבוע.

      במועדון מרוצים מאוד מההעפלה לרבע גמר הגביע. החלוץ עידן שמש ימשיך לפתוח בהרכב וכך גם איתמר ניצן, שהציל את הקבוצה מהארכה כשמנע שער בדקה האחרונה של הדרבי. הקשר היהודי מדרום אפריקה, יניב שגב, עשוי להירכש על ידי המועדון. הוא הגיע לישראל בגלל ענייני צבא, ויתאמן במועדון עד שתתקבל החלטה לגביו.

      "למרות ההדחה מהגביע, מכבי חיפה מגיעה בכושר טוב יותר בתקופה האחרונה. לא יהיה קל בכלל להוציא נקודות בסמי עופר", אמרו בקבוצה. "נצטרך לנצל את העייפות של השחקנים שלה. בליגה כזאת, ניצחון או הפסד קריטיים לגבי המשך המאבקים העונה".

      sheen-shitof

      במבצע מיוחד

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס
      איתמר ניצן שוער מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
      נכנס היטב לנעליים של גיגי. ניצן/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: רובן ראיוס

      הרבה שמועות עלו במהלך החודשים האחרונים בנוגע לעתידו של הספרדי, אבל למרבה הפלא ראיוס יוצא מוחזק מכל אחד מהם. הוא שרד את אירוע רפי דהן, דילג מעל המחשבות בנוגע לשחרור הזרים ופתאום, מהזר הראשון שמועמד ללכת הוא הפך לבאנקר בהרכב. ראיוס זקוק לשחקנים מגוונים כמו איתי שכטר ואלירן עטר הרבה יותר מאשר לביטחון עצמי. השינוי החדש במועדון עושה לו בינתיים רק טוב, ולא רק מהנקודה הלבנה. מגמת ההתאוששות תימשך מחר?

      מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן

      תצוגת השוערות של ניצן בשני המחזורים האחרונים השכיחה מעט שעד לא מזמן הוא עמד בצלו של צחי גיגי. השוער המוכשר נפצע, אבל ניצן נכנס לנעליים שלו והוכיח שהוא שוער ששווה נקודות, ואולי גם עוד שלב בגביע. כמו שזה נראה עכשיו, לרן בן שמעון יהיה כאב ראש לא קטן לאחר חזרת גיגי.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 15320

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully