וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: יוסף אבו לאבן חתם עד תום העונה, עשוי להיות בסגל להפועל חיפה

29.1.2015 / 10:47

החלוץ שהגיע לסכנין בהשאלה בתמורה לסיכום לעונה נוספת בבאר שבע יערוך אימון בכורה, ובמועדון ינסו להעבירו בבקרת התקציבים עוד היום. סכנין תדרוש מחיפה את ביטון או וייסמן כחלק מעסקת הטרייד של פאס

יוסף אבו לאבן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יוכל לשחק בשבת? יוסף אבו לאבן/קובי אליהו

יוסף אבו לאבן חתם בבני סכנין ויערוך היום (חמישי) את אימון הבכורה שלו בקבוצה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לאחר מכבש לחצים על הפועל באר שבע הסכימה הקבוצה להשאיל את החלוץ לסכנין עד סוף העונה ובתמורה הוא סיכם לעונה נוספת בבאר שבע ולא יהפוך לשחקן חופשי בסוף העונה. בסכנין ינסו להעביר את אבו לאבן בבקרת התקציבים עוד היום, כדי שיוכל להיות בסגל למפגש מול הפועל חיפה בשבת.

בשעה 12:00 ייערך דיון בוררות בהתאחדות לכדורגל בנושא מעברו של דייגו קאצ'ובה לסכנין. בקבוצה ביקשו לקיים את הדיון היום כדי לאפשר להם להעביר גם את הברזילאי בבקרת התקציבים למרות הסירוב של הפועל ירושלים. בסכנין מקווים מאוד שהבוררות תפסוק לטובתם והם יעבירו כ-35 אלף שקלים לירושלים כפי שהם טוענים שכתוב בסעיף בחוזהו של השחקן, המאפשר לו להשתחרר לקבוצה מליגת העל. אם בבוררות יפסקו נגד סכנין, בקבוצה יחפשו מיידית שחקן אחר בעמדה זו, כאשר שמו של עלי חטיב עלה כאפשרות לחיזוק.

ובינתיים, עסקת הטרייד של אברהם פאס למכבי חיפה עדיין עומדת על הפרק, ולאחר שחיפה הודיעה שעטאא ג'אבר לא ייכלל בכל מקרה כחלק מהעסקה, בסכנין ידרשו את ערן ביטון או שון וייסמן, וזאת בנוסף לדקל קינן ומוחמד כליבאת תמורת הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully