וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מזרחי: "אמרתי לעצמי: 'אף אחד לא יירה בי אם אחטיא'"

29.1.2015 / 9:28

כובש הפנדל האחרון לזכות עירוני קרית שמונה הסביר מה עבר לו בראש: "בחרתי פינה, והכנסתי את הלב. מקווה שהמצב הביטחוני יירגע ומהר". גיא חיימוב זכה למחמאות: "הוא פשוט ענק"

one

שמחה גדולה כמו שנרשמה אתמול (רביעי) בקרב אנשי עירוני קרית שמונה אחרי ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה לא נראתה כבר הרבה מאוד זמן. במועדון, שירד השבוע למקום השני בליגה, שחררו הרבה אוויר והיו מרוצים מאוד מהאופי של השחקנים, אך גם מהיכולת שלהם שחזרה לפרקים להיראות כמו בתחילת העונה. בסיום המשחק הניפו השחקנים את גיבור הערב, גיא חיימוב, באוויר לקול קריאות הקהל, ובמועדון שיבחו מאוד את השוער ששוב מוכיח מדוע הוא נחשב בעיני רבים לשוער הטוב בליגת העל.

"גיא הוא פשוט ענק", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "חוץ מהפנדלים, הוא לקח במהלך המשחק כמה שערים בטוחים. מגיע לו שאפו ענק". בקרית שמונה שפעו מחמאות גם למאמן השוערים של הקבוצה, פיני אברהם, שעבד עם חיימוב כל השבוע על בועטי הפנדלים של מכבי חיפה. בנוסף, בקבוצה שיבחו את שיר צדק על המנהיגות שהפגין לפני בעיטות הפנדלים כשלקח את כל הקבוצה, השחקנים ואנשי הצוות במעגל, דרבן אותם ונתן ביטחון לבועטים. "כשאתם מזכירים את זה, זה מעביר בי צמרמורת", אמר ברק בכר בסיום המשחק על כך. זו קרית שמונה וזה מה שמייחד אותנו".

קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה בפנדלים ועלתה לרבע הגמר

ברק בכר: "אולי הפנדל לזכותנו לא היה מוצדק, אבל למה צריך להחזיר?"

שחקני עירוני קרית שמונה מניפים את השוער גיא חיימוב. אדריאן הרבשטיין
"מגיע לו שאפו ענק". חיימוב מונף באוויר/אדריאן הרבשטיין

אופיר מזרחי, שכבש את הפנדל האחרון, זכה למחמאות על כך שלמרות שנכנס מהספסל, הוא הראה נחישות גדולה. "זה כיף גדול שניצחנו ואני שמח מאוד", אמר מזרחי לוואלה! ספורט, והתייחס גם ללחץ לפני הבעיטה המכריעה. "האמת היא שאמרתי לעצמי מה שאבא שלי תמיד אומר לי: 'אף אחד לא יירה בי אם אחטיא'. בחרתי פינה והכנסתי את הלב". כשנשאל אם יש תחושה במועדון שלא נותנים לו את הכבוד הראוי, אמר הקשר: "איכפת לנו רק מעצמנו. יש לנו צוות מקצועי ורפואי שמכין אותנו לכל משחק הכי טוב שיש. אנחנו לא מקשיבים למה שאחרים אומרים, אבל אני גם לא חושב שלא סופרים אותנו. כולם יודעים שקרית שמונה חזקה. הכי חשוב שניצחנו, אבל אין לנו זמן לשמוח כי יש לנו משחק ליגה סופר קשה (בית"ר ירושלים, ש. ו) נגד יריבה חזקה והקהל שלה, אבל נבוא לנצח גם את המשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"איכפת לנו רק מעצמנו". אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה ממשיכים לדגול בכך שהאפשרות הסבירה ביותר היא שהסגל של הקבוצה לא ישתנה, אך במקביל בכר הדגיש אתמול שאם תגיע אפשרות לצרף שחקן שהוא והבעלים איזי שרצקי יחשבו שהוא יכול להועיל ובסכומים סבירים, הם עשויים לחזק את הסגל. כמו כן, לצד השמחה בקרית שמונה התעסקו גם במצב הבטחוני הרגיש בצפון, אך בשלב זה אף אחד מהזרים לא נתקף דאגה, כשכל העת בקבוצה נמצאים בקשר עם השחקנים ועם הצרכים שלהם. בקרית שמונה יודעים שבשלב זה אף לא היו אזעקות בעיר, והתקווה היא שהמצב יחזור לקדמותו והגזרה הבטחונית תירגע . מזרחי התייחס למצב, ואמר: "אני מקווה שהצלחנו לשמח את האוהדים שהגיעו. המצב בצפון לא פשוט, יש המון לחץ ואני מקווה שהמצב יירגע ומהר".

היום תערוך הקבוצה אימון, והשחקנים יזכו לחופש ביום שישי כשבשבת הם כבר ייצאו לבית מלון כדי להתכונן למפגש ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. אדריאן רוצ'ט ועודד אלקיים צפויים לחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully