וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה ואוגו יזמינו את השחקנים לארוחה. צפו בהם פותרים את המשבר

29.1.2015 / 8:45

השחקנים שהתעמתו בגביע נפגשו עם מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, ושמו מאחוריהם את התקרית. גורם על ההחלטה של אלישע לוי: "כל שחקן מכיר עכשיו את ההיררכיה". צפו בשחקנים פותרים ביניהם את המשבר

ברני ארדוב

בוידאו: ברדה ואוגו פותרים את הסכסוך

בהפועל באר שבע עלו אתמול (רביעי) לרבע הגמר בגביע המדינה, אבל עושה רושם שאיש במועדון לא מתכוון לעבור לסדר היום לאחר התקריות האחרונות בקבוצה. הקפטן אליניב ברדה והקשר ג'ון אוגו, שהתעמתו אתמול, שוחחו ביניהם וליבנו את העניינים, ובתום פגישה שהשניים ערכו עם המנכ"ל אסי רחמים, יושרו סופית ההדורים והוחלט שהם יזמינו את השחקנים לארוחה משותפת בשבוע הבא. "זה חשוב למען יראו וייראו. אף אחד לא חסין", אמר גורם בקבוצה. ברדה קיבל בסיום תמיכה רבה מהקהל של באר שבע והודה להם, אך לא התנצל על התקרית. במועדון סיפרו אתמול כי "ברדה שם את האגו בצד, הוא יודע שטובת הקבוצה מעל הכול".

בעיות המשמעת בבאר שבע מגיעות שבוע שני ברציפות, זאת לאחר שבמועדון באו בטענות קשות לדובב גבאי על כך שביקש ממאור בוזגלו לבעוט את הפנדל בסמי עופר, ובכך ייתכן שהסיח את דעתו. על אלישע לוי אמרו במועדון: "הוא הוכיח שמשמעת אצלו זה מעל הכול. לא היה איכפת לו לזרוק שני שחקנים משמעותיים בשלב כזה. זה ישתלם לו בטווח הארוך. כל שחקן יודע בדיוק איפה הוא נמצא ומכיר את ההיררכיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף אחד לא חסין". ברדה ואוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחינה מקצועית, אלישע לוי מרוצה מההעפלה לשלב הבא. רועי גורדנה זכה לשבחים בעקבות הבישול לסיראז' נאסר, כשגם שחקני החלק האחורי זכו למחמאות. "ראינו מה כפר סבא עשתה אתמול להפועל תל אביב, ומה קרה בסיבוב הקודם. אף אחד לא מדבר על זה, אבל זה לא מובן מאליו", אמרו בקבוצה. הבלם טומיסלב פאיוביץ' אמר: "המשחק הזה היה חשוב בשבילנו כי לא שיחקנו טוב, אבל הפגנו הרבה מאוד אופי והצלחנו לנצח קבוצה שמאוד התקשינו מולה לאחרונה. אני שמח שהצלחנו לכבוש בסופו של דבר. לפעמים אתה לא משחק טוב, אבל חשוב להילחם ולהפגין אופי כל הזמן. היכולת תשתפר עם הזמן. אני מאמין שנוכל ללכת עד הסוף". הבלם נשאל לאן באר שבע מכוונת העונה, ואמר: "אנחנו לא מסתכלים על האליפות, אלא רק על המשחק הבא כי הליגה ארוכה מאוד. אנחנו רוצים ליהנות ולהמשיך לנצח כדי לצבור ביטחון. הבלם נשאל גם על התקרית בין ברדה לאוגו, וענה: "הייתי רחוק, לא יודע מה קרה ביניהם".

נאסר חזר לכבוש, אך במועדון מעריכים שהוא לא ירצה להמשיך בעונה הבאה אם לא יובטח לו שיתמודד על ההרכב. דובב גבאי צפוי להאריך את החוזה לאחר שנרשמה התקדמות בעניינו. אוסטין אג'ידה טרם סיכם, אבל צפוי לחתום על חוזה חדש בקרוב. דור מלול התאכזב לאחר ששמע שהוא לא בתכנית המשחק. לא מן הנמנע שהוא יעזוב בינואר, אם כי במועדון מעריכים שהוא ירצה להישאר. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, יוסף אבו לאבן סיכם לעונה וחצי במועדון ולכן גם הושאל לבני סכנין.

עדכון ראשון: 8:45

תקרית מביכה עם אוגו. אליניב ברדה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully