וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "היינו הרבה יותר טובים מקרית שמונה ולא הגיע לנו להפסיד"

28.1.2015 / 23:57

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב מההדחה בגביע, ומביט באופטימיות אל המשך העונה: "המטרה שלנו היא ללכת כמה שיותר גבוה בליגה, גם מהמקום השלישי אנחנו לא כל כך רחוקים"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה נפרדה הערב (רביעי) מגביע המדינה לאחר שהפסידה לעירוני קרית שמונה בפנדלים (1:3), לאחר 1:1 בתום 120 דקות. גיבור המשחק היה השופט ארז פפיר, שבמופע שערורייתי בהארכה העניק פנדל לקרית שמונה על נגיעת יד שלא הייתה מצדו של גוסטבו בוקולי, אותה ניצל רועי קהת כדי לכבוש בדקה ה-103, ולאחר מכן העניק פנדל לירוקים אחרי שיוסי בניון התחזה ונפל ברחבת קרית שמונה מבלי ששחקן יריב נגע בו, וראיוס ניצל זאת כדי להשוות.

בדו קרב הפנדלים אלון תורג'מן ואדין צוצאליץ' נעצרו אצל גיא חיימוב, אלעד גבאי שלח בתווך את הכדור ליציע ושחקני מכבי חיפה ראו את מחזיקת הגביע חוגגת ניצחון ועולה לשלב רבע הגמר. הירוקים נשארו עם הליגה בלבד, וינסו להימנע מלהסתבך בתחתית בהמשך העונה.

: שחקן מכבי חיפה יוסי בניון מתלונן, שחקן קרית שמונה רועי קהת חוגג. אדריאן הרבשטיין
הלך הגביע. קהת חוגג בין שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול: "היה משחק טוב, משחק גברי. אני חושב שבהארכה היינו יותר טובים, יכולנו להכריע בסוף את המשחק, אבל זה הכדורגל. אני חושב שאנחנו משחקים טוב, המטרה שלנו היא ללכת כמה שיותר גבוה בליגה, גם מהמקום השלישי אנחנו לא כל כך רחוקים. אנחנו רוצים להמשיך באותו קו. היינו הרבה יותר טובים מקרית שמונה ולא הגיע לנו להפסיד. אני רואה התקדמות, אנחנו נחושים. גם מול באר שבע וקרית שמונה היינו יותר טובים".

עוד באותו נושא

קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה בפנדלים ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הוא רואה התקדמות. בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully