וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לילד הזה לא פיללתי. אנחנו מתחילים סרט מלחמה"

מאמן הפועל תל אביב הודח מהגביע בבכורה על הקווים: "לא היה לי זמן להפחיד אותם ולהתריע". על הדרבי: "הפחד שלי זה היכולת". מאמן כפ"ס פליקס נעים: "גאה בבחורים. בעל הבית שלי בעננים"

ברני ארדוב

אלי כהן קיווה לבכורה מוצלחת יותר על הקווים כמאמן החדש של הפועל תל אביב. השריף הגיע למועדון אחרי סערת איל ברקוביץ' ופיטוריו של אסי דומב, ולפני ההתמודדות עם הבעיות של הקבוצה הוא רצה לצלוח את מפגש שמינית גמר הגביע נגד הפועל כפר סבא. אבל הירוקים מהשרון ניצלו את חולשתה של הפועל תל אביב, ניצחו 0:2 בבלומפילד משערים של אלירן סיימון (9) ועומר פדידה (83) ועלו לרבע הגמר. אלי כהן והפועל תל אביב, שקיוו לקצת שקט ונחמה בעונה הזאת, נשארו עם טעם מר בפה, והרבה עבודה לקראת הדרבי ביום שני הקרוב נגד מכבי תל אביב.

דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אין גביע, יש בעיות/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב אלי כהן אמר בסיום: "לילד הזה לא פיללתי. ראיתי גם את המחצית הראשונה מול הפועל פתח תקווה, וזה גם היה דומה לקטסטרופה הזו. החילופים קצת עזרו אבל עדיין היכולת הזו מדאיגה אותי מאוד".

"אמרתי לשחקנים במחצית, אז נפסיד את המשחק, אבל לפחות תראו לי יכולת, וזה הנקודה שהכי מדאיגה אותי", הוסיף כהן. "ראיתם שגם מכבי תל אביב התקשתה ככה זה במשחקי גביע, גם באנגליה זה קורה. לא היה לי זמן להפחיד אותם ולהתריע, למרות שניתחנו את הפועל כפר סבא שהיא שוות ערך ל-4 או 5 קבוצות בליגת העל. חבל שלא הצלחנו לעבור שלב".

"הייתי כבר בסרט הזה ב-1998 ושיחקתי עם הרבה צעירים שבסוף הגיעו לנבחרת. עכשיו אנחנו מתחילים סרט מלחמה ואנחנו נצא מהמצב הזה בגדול", שמר כהן על אופטימיות.

עוד באותו נושא

הפועל כפר סבא ברבע גמר הגביע אחרי 0:2 על הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב אלי כהן. ברני ארדוב
"יש עכשיו משבר וירידה ביכולת, ורואים את זה במגרש"./ברני ארדוב

על הדרבי שמחכה לו ולשחקניו ביום שני אמר המאמן: "היו דברים מעולם. אני חושש מכל דבר, הפחד שלי זה היכולת. לא בגלל שזה מכבי, הפועל לא צריכה לחשוש מאף קבוצה. יש עכשיו משבר וירידה ביכולת, ורואים את זה במגרש. ננסה לשדרג את הקבוצה כמה שיותר מהר כדי שלא ניקלע לבעיות אחרות. נראה מה יהיה השבוע. יש לנו עוד כמה ימים ונתכונן היטב. הפועל תל אביב היא קבוצת גביע מובהקת ומאוד רציתי להתקדם בגביע, חמישה משחקים ויכולנו לקחת תואר ששווה ערך לאליפות. פשוט חבל".

מאמן הפועל כפר סבא פליקס נעים חגג עם שחקניו, ואמר בסיום: "עשינו ניצחון גדול, אני שמח מאוד, אני גאה בבחורים שלי ובצוות, אני יודע שבעל הבית שלי היום בעננים, מגיע לו, אבל עכשיו חשוב המשחק נגד הפועל רמת גן בוינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully