וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה - סקציה מעלות תרשיחא: רבע גמר שני רצוף למעלות?

28.1.2015 / 18:20

הסינדרלה מליגה א' מקווה להדהים שנה שנייה ברציפות, כשהפעם היא תתארח אצל החמישית מהלאומית (ה', 19:40, ספ' 5+ לייב). דריו פרננדס חוזר לסגל של עפולה, אברה ודוידוב הצעירים עשויים לפתוח

one

הפועל עפולה מריחה את רבע גמר גביע המדינה ויודעת שלמרות ההרכב החסר, שום דבר חוץ מניצחון על סקציה מעלות תרשיחא מחר (חמישי, 19:40, שידור משולב בספורט 5 + לייב) לא מתקבל על הדעת. המאמן ירון הוכנבוים יחסר את מיכה לאוטה הפצוע ואת דור מליחי וגבע ברקאי שסוחבים חמישה צהובים. מי שעשוי לחזור לסגל ואולי לקבל דקות ראשונות מאז נפצע הוא הארגנטינאי הוותיק דריו פרננדס. הצעירים נדב אברה ועידו דוידוב עשויים לפתוח.

במועדון ישנה תכונה גדולה לקראת המשחק, כשהוכנבוים ביקש משחקניו לא לזלזל ביריבה מליגה א'. בעפולה יודעים שהעפלה לרבע הגמר, לראשונה בתולדות המועדון, תהווה הישג מצוין ואף עשויה לסדר אירוע חגיגי, שכן רבע הגמר יתקיים בשיטה של משחקי בית וחוץ, וכך יכולה להגיע קבוצה גדולה לאצטדיון בעפולה.

הרכב משוער, הפועל עפולה: מאיר כהן, עידו דוידוב, שלומי חנוכה, גיזי דורבור, אור אליהו, נתנאל גולדמן, מתן נחמני, יובל שוואט, נדב אברה, אליהו בלילתי, לנרי קהינדה.

דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה לפני ויקטור מרעי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חוזר מפציעה אצל עפולה. דריו פרננדס/ברני ארדוב

אצל היריבה מליגה א', מכבי סקציה מעלות תרשיחא, מגיעים במצב רוח טוב, בייחוד לאור הניצחון האחרון בליגה על מכבי דליית אל כרמל. במעלות משוכנעים שלמרות המיקום הנמוך בליגה ניתן שוב להפתיע בגביע ולהגיע לרבע הגמר זו השנה השנייה ברציפות.

בצד המקצועי, המאמן יוסי בן חמו, שבמשחק הקודם חסר את באסם גנאים הוותיק, יקבל אותו בחזרה וההתלבטות היא אם להתחיל במערך של שלושה בלמים כפי שהיה מול דליה או לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה. במעלות בונים בעיקר על הניסיון של גנאים ושל אילן טל.

הרכב משוער, מעלות תרשיחא: גבריאל כהן, פואד חיראלדין, באסם גנאים, יורי קודינסקי, מומי יעקב( בר כהן), רונן פלאח, אבי טפטה, דודי אלישע, ואיל חרבואי, אילן טל, דודו אפללו (בר כהן).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מעלות תרשיחא אושרי לוי (שמאל) אילן טל. אדריאן הרבשטיין
יחגגו שוב? אילן טל ומעלות/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully