וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יבנה - מ.ס. שיכון המזרח: "משחק גביע זה כמו יום חג"

28.1.2015 / 17:15

הנציגה מהלאומית מחפשת רבע גמר ראשון מאז 1992, היריבה מליגה א' רוצה להפתיע (ה', 19:45, משולב ב-5+ לייב). החלוץ רן בן שמעון הצטרף ליבנה, טסלפפה יבצע שינויים רבים בהרכב השיכון

one

בדצמבר 2006, במסגרת סיבוב ו' של גביע המדינה, אירחה מכבי יבנה (אז בליגה א') את מ.ס. שיכון המזרח (אז בראש מחוז תל אביב בליגה ג'). יבנה ניצחה 1:4, כאשר את השער האחרון בתוספת הזמן כבש הקפטן יוסי זוזוט. שיכון המזרח התקדמה מאז לליגה א', יבנה ללאומית וזוזוט לעמדת המאמן שלה, כשמחר (חמישי, 19:45, שידור משולב בספורט 5 לייב) הקבוצות תתמודדנה שוב, הפעם בנס ציונה על הכרטיס לשלב רבע הגמר.

מכבי יבנה, שהפעם הראשונה והאחרונה שלה ברבע גמר גביע המדינה הייתה ב-1992 (הפסידה לבית"ר תל אביב), הדיחה בסיבוב הקודם את בני סכנין מליגת העל, אבל בליגה הלאומית עדיין לא ניצחה במהלך הסיבוב השני ונסוגה למקום ה-12. אחרי שקיבלה בחזרה את ליאור ג'אן שלא מצא קבוצה בארה"ב, יבנה חיזקה את ההתקפה עם צירופו של רן בן שמעון (עירוני קרית גת) כשגם הצרפתי חליל למבין (בני לוד) צפוי לחתום בתקווה שיכניסו אנרגיות חדשות להתקפה ויסייעו לתימור אביטן, האיש שכבש את שער הניצחון לרשת סכנין.

הקפטן גבי אדרי אמר לקראת המשחק: "גביע זה תמיד יום חג, במיוחד עבור קבוצות קטנות יותר. אנחנו אולי פייבוריטים על הנייר, אבל ראינו כבר במשחקי הגביע אתמול שעל המגרש אין פייבוריטים והכול יכול לקרות. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים ונקווה שנעשה את העבודה ונמשיך לרבע הגמר".

הרכב משוער, מכבי יבנה: גיא סאלם, דניאל איפרגן, נדב מוניס, ניבאלדו, אדיר טובול, ליאור ג'אן, דניאל גרץ, יוסי אופיר, דוד רביבו, יוסי אסייג, תימור אביטן.

גבי אדרי שחקן מכבי יבנה. מגד גוזני
הניסיון של יבנה יעשה את ההבדל? גבי אדרי/מגד גוזני

אם קבוצות רבות רואות בגביע המדינה מטרה יפה בדרך לעונה טובה, למ.ס שיכון המזרח מהווה המפעל מפלט מהתקופה הרעה מאוד שעוברת על הקבוצה. השחקנים של עופר טסלפפה לא ניצחו בשמונת המחזורים האחרונים, כולל שלושה הפסדים רצופים, ומוצאים את עצמם במרחק שש נקודות מהמקום שמוביל לליגה ב'.

למרות היכולת הרעה, מאמינים בשיכון שיוכלו להמשיך ולשים את הצרות מהליגה מאחוריהם, כשלא מעט שינויים עשויים להתבצע בהרכב. בקבוצה מקווים כי מלך השערים דניאל בלומנפלד ייעזר ביאיר כהן צדק, אמיר עזרא, סולי צמח ואלנתן סלמי הוותיקים בדרך לסנסציה.

הרכב משוער, שיכון המזרח: יותם זיגדון, דניאל שוורצבוים, דור בן לולו, רועי אליהו, מאור מרציאנו, סולי צמח, יותם פנסו, אמיר עזרא, יאיר כהן צדק, דניאל קריטי, דניאל בלומנפלד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יאיר כהן צדק שחקן מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
יוביל את שיכון המזרח להפתעה? יאיר כהן צדק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully