וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף אבו לאבן סיכם לעונה וחצי בבאר שבע ויושאל לסכנין

החלוץ ייפגש היום עם ראשי באר שבע, ואם לא יקרה משהו דרמטי, הוא יאריך את חוזהו עד תום העונה הבאה ויושאל מיידית לסכנין. בסכנין מקווים שעניין קאצ'ובה ייפתר לפני תום מועד ההעברות

one

יוסף אבו לאבן ייפגש היום (רביעי) עם ראשי הפועל באר שבע במטרה לסגור את נושא השאלתו לבני סכנין. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בסכנין חששו שבאר שבע לא תשחרר את השחקן ולכן החלו במכבש לחצים על השחקן ועל באר שבע, כשהיום הוא ייפגש עם באר שבע כדי לסגור את החוזה.

בפגישה אמור אבו לאבן לחתום על הארכת חוזהו בעונה נוספת, כלומר השחקן, שחוזהו מסתיים בסוף העונה, יאריך את חוזהו עד לתום העונה הבאה. בתמורה יושאל אבו לאבן לסכנין עד לתום העונה, כשמרבית הפרטים כבר סוכמו, וכעת נראה שאם לא יקרה משהו דרמטי, המהלך יושלם. בסכנין מקווים מאוד שהעניין ייסגר היום ואבו לאבן יוכל להצטרף לאימונים ולסגל של הקבוצה.

יוסף אבו לאבן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יקבל הזדמנות בסכנין? אבו לאבן/קובי אליהו

בנוסף, בסכנין מקווים שבית הדין של ההתאחדות יאשר את הצטרפותו של דייגו קאצ'ובה לקבוצה, וזאת לאור הקשיים שמערימה הפועל ירושלים בשחרורו. בירושלים פנו גם כן להתאחדות וטענו שהמעבר אינו חוקי, אך בסכנין משוכנעים שההתאחדות תפסוק לטובתם שכן לטענתם לשחקן סעיף המאפשר לו להשתחרר לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully