וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן יצחק: "איתי, ההתקפה של הפועל תל אביב הייתה טובה יותר"

ההזדמנות שהוחמצה ("לא יכולתי לסרב להפועל, נכשלתי"), היחס מבן שמעון ("דאג להחמיא, אבל לא קיבלתי הזדמנויות"), החיים בלאומית ("שם יותר קשה לכבוש") והחלום ("לתת עונה אחת מצוינת בקבוצה גדולה"). רן יצחק מחורר רשתות בכפר סבא ושולח מסר להפועל תל אביב. ראיון

one

בווידאו: רן יצחק כובש במדי הפועל כפר סבא מול בני יהודה (1:1)

"בקיץ איל ברקוביץ החליט לשחרר אותי בגלל בעיות תקציב. אם היו נותנים לי הזדמנות, אני בטוח שההתקפה של הפועל הייתה טובה יותר"

עם פתיחת חלון העברות בינואר אשתקד, מבחינת רן יצחק הגיעו מים עד נפש. החלוץ מאס בישיבה על הספסל האדום והיה נחוש בדעתו לעזוב את הפועל תל אביב. יצחק הגיע לשיחה עם המאמן רן בן שמעון ובה ביקש שחרור. במקביל, ניהל איתי שכטר שיחות מתקדמות עם נאנט ובסופן עזב את הפועל תל אביב לטובת צרפת. בן שמעון שמע את בקשתו של יצחק ואמר לו: "אני מבין את הרצון שלך לעזוב ולשחק, אבל עכשיו ששכטר עזב אתה תקבל הרבה יותר דקות משחק". החלוץ הסכים להישאר ולהילחם על הדקות משחק שלו בהפועל, אך ללא הצלחה מרובה.

רגע לפני שיחזור הערב (רביעי, 19:00, ספורט 5 לייב) לבלומפילד במדי הפועל כפר סבא, יצחק מתאר בראיון לוואלה! ספורט את השנה הלא פשוטה שהייתה בהפועל ומה בדיוק לא עבד שם. הוא, כמו הרבה אחרים, משוכנע: "העונה יכולתי לעזור מאוד להפועל תל אביב. זה לא סוד שיש להם בעיות בהתקפה. בקיץ איל ברקוביץ החליט לשחרר אותי בגלל בעיות תקציב. אם היו נותנים לי הזדמנות, אני בטוח שההתקפה של הפועל הייתה טובה יותר".

רביעי בגביע המדינה:

הפועל תל אביב עם המאמן החדש אלי כהן מחכה לכפר סבא

הפועל באר שבע מתארחת אצל הכבשה השחורה הפועל רעננה

מכבי חיפה במשחק על עונה שלמה מול מחזיקת הגביע קרית שמונה

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם רן יצחק. מגד גוזני
מחורר רשתות בליגה הלאומית. רן יצחק במדי כפר סבא, במרכז/מגד גוזני
"הייתה תחושה של אכזבה, הרי בתחילת העונה דיברו בהפועל על אליפות. השקיעו והתקציב היה בשמיים. בסוף העונה אף אחד לא היה מרוצה"

מה שקורה בהפועל תל אביב העונה מפתיע אותך?

"לא כל כך. זה מה שקורה בקבוצות עם בעיות תקציב. בקיץ הם היו צריכים לחתוך הרבה שחקנים טובים מהקבוצה, והסגל מאוד נפגע מזה".

בדיעבד, אתה מצטער שהגעת להפועל תל אביב?

"ממש לא, אני שלם מאוד עם החלטה שלי. עשיתי עונה יפה לפני כן בהפועל רמת גן וידעתי שזו הזדמנות שלי להשתדרג. אין אחד שהיה מסרב להצעה מקבוצה גדולה, למרות שהגעתי כחלוץ שלישי אחרי עומר דמארי ואיתי שכטר".

יש לך הסבר למיעוט ההזדמנויות שקיבלת בהפועל?

"לא ממש. רן כל הזמן דאג להחמיא לי ואפילו ציין בתקשורת כמה שאני מתאמן חזק. אפילו הבקעתי את אחד השערים החשובים בקרית שמונה בסוף העונה, ככה שלא ברור לי למה לא קיבלתי יותר הזדמנויות. בכל שיחה שהייתה לנו הוא הבטיח עוד דקות ובסוף לא ממש קיבלתי אותן".

איך היו התחושות בקבוצה בסיום העונה שעברה?

"הייתה תחושה של אכזבה, הרי בתחילת העונה דיברו בהפועל על אליפות. השקיעו והתקציב היה בשמיים, ככה שלמרות שהעונה נגמרה בסדר והיינו טובים בחלק האחרון של העונה, אף אחד לא מרוצה".

בכלל, כל העונה הזו הייתה מאוד לחוצה

"זה נכון. התחלנו את העונה ממש לא טוב. ההדחה מאירופה עשתה בעיות כספיות לקבוצה ואז גם בליגה לא ממש הלך. לאט לאט היה יותר ויותר לחץ גם בצד התקציבי".

איך הרגשתם אז עם בקשת ההנהלה לקצץ בחוזים שלכם?

אף אחד לא אוהב שבאים מבקשים ממנו להוריד בשכר. אני לא יכול להגיד ששמו לנו חרב על הצוואר, אבל אף אחד לא ממש אהב. עשינו את זה כי התבקשנו בגלל המצב של הקבוצה. אני יכול להגיד שאת הכסף שקיצצתי כבר קיבלתי, ככה שאין לי טענות להפועל בעניין הזה".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החמיא והבטיח דקות, אבל לא נתן יותר מדי הזדמנויות. רן בן שמעון/ברני ארדוב
"אני חושב שהמקום שלי הוא בליגת העל והעונה הזו עשתה לי טוב. חזרתי לחייך וליהנות מכדורגל, ואני בטוח שאתן מספרים טובים גם בליגת העל"

ואז אתה בלי קבוצה. איך זה להגיע לקיץ אחרי עונה בקבוצה גדולה ולחפש את עצמך בלאומית?

"זה לא היה פשוט בכלל. אני לא מחפש את מי להאשים בהפועל. ההאשמה היא קודם כל עליי. אני נכשלתי. עברה עליי עונה בכלל לא פשוטה, גם במישור המקצועי וגם במישור האישי. אמא שלי נפטרה אחרי תקופה שנלחמה במחלה, וכל מה שרציתי זה לחזור ולהיות קצת שמח. היו לי הצעות מכמה קבוצות, אבל אני שמח שבחרתי בכפר סבא וחזרתי לעצמי".

יותר קל להבקיע 11 שערים בליגה הלאומית מאשר בליגת העל?

"להיפך. זה הרבה יותר קשה. בליגה הלאומית הקבוצות משחקות הרבה יותר קרוב. הקצב הוא שונה והרבה יותר קשה להבקיע מאשר בליגת העל. רואים בגביע כמה שהפערים בין הקבוצות הולכים ונעשים קטנים. עובדה שמכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל באר שבע התקשו מאוד מול קבוצות תחתית בליגה הלאומית. יש כמה קבוצות בליגה הלאומית שהיו משתלבות בקלות בליגת העל".

אין הרבה חלוצים בליגת העל שכבשו 11 שערים. זה מצטרך די מבוקש.

"אני חושב שיש הרבה חלוצים מצוינים בליגה הלאומית שהיו יכולים להוסיף הרבה לקבוצות בליגה העל. אני שמח שכל השערים שלי הם שערי שדה ולא ממצבים נייחים או פנדלים. בליגת העל יש לך פחות הזדמנויות להוכיח את עצמך, ובלאומית נותנים לך יותר בטחון. אני אישית מקווה לחזור לליגת העל כמה שיותר מהר".

לקבוצה גדולה?

אני אשקר אם אני אגיד שאני לא רוצה. החלום שלי זה לעשות לפחות עונה אחת מצוינת במועדון גדול בארץ. אני מאמין בעצמי ואני מקווה שאני אמשיך לעשות התקדמות כמו בעונה הזו. אני חושב שהמקום שלי הוא בליגת העל והעונה הזו עשתה לי טוב. חזרתי לחייך וליהנות מכדורגל, ואני בטוח שאתן מספרים טובים גם בליגת העל".

רן יצחק, הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בלאומית יותר קל לכבוש. רן יצחק חוגג את שער הליגה היחיד שלו במדי הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין
"זה מה שקורה כשבונים טוב את התשתית מלמטה. יש תוצאות. אני בטוח שמאוד נתאכזב אם לא נעלה ליגה העונה"

זה יהיה כישלון או אכזבה אם לא תעלו ליגה העונה?

"כרגע אנחנו עושים עונה טובה. אנחנו יכולים לעלות ליגה ואני מקווה שנעשה את זה כי יש לנו קבוצה. זה מה שקורה כשבונים טוב את התשתית מלמטה. יש תוצאות. אני בטוח שמאוד נתאכזב אם לא נעלה ליגה העונה".

ואם הפועל כפר סבא תישאר בלאומית, גם אתה תישאר שם?

"נגיע לסוף העונה ואז נראה. כרגע טוב לי בקבוצה ובמועדון. אני שמח מאוד שבאתי לכאן. אני מקווה שאוכל לעזור עוד הרבה עד סוף העונה, וגם שבסופו של דבר נעלה ליגה".

תחפש נקמה היום?

"לא נקמה, אבל אני מאוד רוצה לנצח. זו תהיה התרגשות גדולה לחזור לבלומפילד. כרגע אני קצת בספק, אבל אעשה הכול כדי לשחק. אני מקווה שנחזור עם ניצחון מהמשחק".

שחקן הפועל כפר סבא, רן יצחק. מגד גוזני
"בכפר סבא חזרתי ליהנות מכדורגל". רן יצחק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully