וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוסיי מאוולי שוחרר סופית, וחתם בבני לוד

28.1.2015 / 11:30

החלוץ שהגיע בתחילת העונה סיכם על ויתור חלק ממשכורותיו ועובר לליגה הלאומית. האדומים ינסו להמשיך במו"מ עם חמדי סליחי, חלוצה של הפועל עכו. סטיבן כהן בספק למשחק נגד בני סכנין

מערכת וואלה!

אוסיי מאוולי שוחרר סופית מהפועל חיפה. החלוץ, שהגיע בתחילת העונה ולא זכה ליותר מדי הזדמנויות, סיים את הרומן הקצר עם חיפה, והיום (רביעי) הגיעו הצדדים לסיכום סופי על שחרורו כאשר השחקן יוותר על חלק ממשכורותיו. מאוולי נפגש עם בני לוד מהליגה הלאומית וסגר את הפרטים האחרונים כדי לחתום בקבוצה.

אוסיי מאוולי שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
חוזר ללאומית. אוסיי מאוולי/ניב אהרונסון

כעת לחיפה התפנה מקום של זר נוסף, והאדומים ינסו להמשיך במשא ומתן עם חמדי סליחי, חלוצה של הפועל עכו, ולצרף אותו. בחיפה מודעים לכך שמדובר בעלויות גבוהות וזה גם מה שעלול למנוע את העסקה. בינתיים, בחיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד בני סכנין, כאשר סטיבן כהן, שסובל ממתיחה במשפעה, נמצא בספק גדול למשחק. כמו כן, עומר ורד רוצה לעזוב את הקבוצה, אך בשלב זה אם לא ימצאו לו קבוצות בחו"ל או קבוצה שתחפוץ בו בישראל, השחקן יישאר עד תום העונה בחיפה.

"המשחק מול סכנין הוא מכריע עבורנו", אמר שחקן בקבוצה. "זה משחק שיראה לנו לאן אנחנו שייכים, לכיוון הפלייאוף העליון או למאבקי ההישארות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully