וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן: "בדרבי הדברים מתלהטים ברגע. מגיע לאוהדים שלנו לחגוג"

28.1.2015 / 9:32

שוער מכבי פתח תקוה התייחס לעימות בין רן בן שמעון לקובי מוסא, והזהיר: "אנחנו צריכים לרדת מהר לקרקע". במועדון כועסים על מגן היריבה: "זו לא הפעם הראשונה שהוא מתחכך איתנו"

one

משחק גדול בדרבי של פתח תקוה לא ראינו אתמול (שלישי). האירועים המרכזיים היו קשורים דווקא לאלימות, אבל כל זה בוודאי לא מנע את השמחה הגדולה שהתפרצה אתמול בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה. לפני שנתחיל עם הניצחון, ראוי להתייחס לאירוע המרכזי שבגללו יזכרו את המשחק הזה – המפגש בין קובי מוסא לרן בן שמעון. במועדון תקפו את מגן היריבה העירונית כשאמרו: "זאת לא הפעם הראשונה שאדון קובי מוסא מתחכך עם האוהדים שלנו. פעם אחת הוא עשה תנועה מגונה לקהל, ובפעמים אחרות העיר לשחקנים שלנו. השיא היה ברמת השרון, כשהוא העיר הערות לאבי לוזון שישב ביציע. עכשיו שיילך הביתה ויחשוב איך הוא הפסיד דרבי", אמרו במועדון. אצל היריבה העירונית טענו אתמול כי בן שמעון היה אחראי להתלהטות.

עידן שמש כבש, מכבי פתח תקוה ניצחה בדרבי

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון חוגג עם נאור פסר, דניאל דימוב. ברני ארדוב
"בטוח שהצדדים התקררו והכול בסדר"/ברני ארדוב

השוער איתמר ניצן, שהיה אחראי על הדיפת פנדל מכריע במשחק מול הפועל חיפה, ואתמול הציל את חבריו מספיגה בתוספת הזמן, התייחס להעפלה לרבע הגמר. "אני שמח שאני יכול לעזור לקבוצה, אבל אנחנו עם הפנים לקראת חיפה. מה קרה 89 דקות. שלטנו ברוב המשחק. הם חיכו לנצל את המתפרצות שלהם, אני שמח שהם לא הצליחו. מגיע לקהל שלנו לחגוג אחרי מה שקרה בדרבי הקודם. אנחנו צריכים לרדת לקרקע מהר מהרגיל".

"זה דרבי, אני בטוח שהצדדים התקררו והכול בסדר", התייחס השוער לעימות בין בן שמעון למוסא. "אני לא חושב שלוקחים את זה באופן אישי, בזמן המשחק יש אמוציות והדברים יכולים להתלהט ברגע. לא צריך לייחס לזה יותר מדי חשיבות. איפה נסיים? אני מקווה שבפלייאוף העליון".

במועדון ינסו למצוא בימים הקרובים פתרון בעניין הרכש. ניקולאס פלצ'וק עשוי לעזוב עד מחר להפועל עכו. קוסטדין אזורוב שוקל את ההצעה מקזחסטן, שם חלון ההעברות פתוח עד מועד מאוחר יותר, אבל במועדון לוחצים עליו לעזוב כעת כדי שיוכלו לפנות מקום לזר. אם אזורוב לא יעזוב מיידית, ייתכן שהמועדון יקפיא את כרטיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully