וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מנחם קורצקי צפוי לסיים את דרכו במועדון

28.1.2015 / 0:16

בלגן בבית"ר ירושלים: המועדון הוציא הודעה לפיה המאמן סיים את דרכו לאחר מחלוקות עם טביב, אבל טביב הגיב על כך ואמר: "לא פיטרתי את קורצקי. יש מחלוקות"

one

איזה בלגאן בבית"ר ירושלים. הערב (שלישי) הוציא המועדון הודעה בה נמסר כי מאמן הקבוצה מנחם קורצקי סיים את דרכו לאחר מחלוקות עם הבעלים אלי טביב. לאחר מכן, טען הבעלים כי ההודעה הזו הייתה לא נכונה ונמסרה עקב קצר בתקשורת בינו לבין דובר הקבוצה. לשון ההודעה הייתה: "בתקופה האחרונה התגלו מחלוקות בין בעלי הקבוצה אלי טביב למאמן מנחם קורצקי, ועקב כך החליטו שני הצדדים להפסיק את ההתקשרות. בימים הקרובים יגיעו הצדדים לסיכום לגבי תנאי הפרידה מבחינה כלכלית".

אלי טביב הגיב להודעה ואמר: "לא פיטרתי את קורצקי. יש מחלוקות ומחר אנחנו נדע אם ניתן לגשר עליהן. אני לא דיברתי היום עם קורצקי ולא הודעתי על פיטורים שלו".

כזכור, בין טביב לקורצקי היו מחלוקות רבות בתקופה האחרונה, כשאחת המחלוקות הקשות נסובו בנוגע לשיתוף שחקנים וצורת המשחק של הקבוצה. המחלוקות בין השניים נותרו בעינן ולא נפתרו, כשגם התוצאות הלא טובות הביאו לשיחה. בכל מקרה ב-24 השעות הקרובות אמורה להתקבל החלטה לגבי המשך דרכו של המאמן.

קורצקי (40) הגיע לבית"ר בקיץ האחרון אחרי עונות מוצלחות ברמת השרון והפועל רעננה. לאורך העונה ידע עליות ומורדות רבות ומערכת יחסים רעועה עם חלק מהקהל וחברי ההנהלה, בפרט הבעלים אלי טביב. ההפסד המשפיל להפועל אשקלון מליגה א' בגביע המדינה, וכן זה למכבי נתניה נתניה ביום שני, ככל הנראה היוו את הקש ששבר את גב הגמל. למרות הכל, בסיום המחזור ה-19 בית"ר עדיין ניצבת במקום הרביעי, אך היא רחוקה שבע נקודות בלבד מהקו האדום, ובאמתחתה חמישה ניצחונות בלבד ותשע תוצאות תיקו - יותר מכל קבוצה אחרת העונה.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
סוף הדרך בבירה? קורצקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully