וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ייאוש לתקווה: "הפודיום" על הפועל כפר סבא והופ סולו

במקום הראשון: השיקום המעודד של הפועל כפר סבא, לקראת דרבי נפגעות אלי טביב. בשני: ההרס העצמי המהמם של כוכבת הכדורגל הגדולה של ארה"ב, שלא התחילו בתמונות העירום. בשלישי: 49 מספרים לקראת סופרבול 49. מדור הפודיום מדרג של שלושת סיפורי השבוע

מערכת וואלה!

קל לנו להגיד לאנשים אחרים 'אל תיקח את העבודה הזו'. אל תתפרנס. שב בבית, תמשיך לחכות. סילבס, אל תחזור לאשר אחרי מה שעשה לך. בלבול, אל תלך לחיפה לחצי עונה בלבד. לפעמים, אנחנו לא חושבים שזו הקריירה, הפרנסה, שפשוט חייבים להמר על זה. שהם צריכים את הכסף כמו שאנחנו צריכים אותו. בגלל זה, אני ממעט להמליץ לאנשים שלא ללכת למקום מסוים.

אבל המקרה של אלי טביב הוא שונה. במקרה של טביב, חובה לומר לכל איש מקצוע ששוקל אפילו את הג'וב - אל תלך. אל תעשה את זה לעצמך. אבל אחד אחרי השני הם מתנפצים על המזח. פראייר אחר פראייר. גיא לוי הוא רק הפראייר התורן בשרשרת. אם רק היה מבין שג'וב אצל טביב זה מכתב פיטורין בילט-אין. אם רק היה מבין שטביב לא מחפש מאמן - הוא עצמו המאמן. אם רק היה רואה כמה חודשים קדימה. אם רק היה עושה מה שמנחם קורצקי לא עשה - שואל את קודמיו. איך הלכת, גיא? עוד סוף צפוי מדי לפנינו.

אלי טביב הסתכסך כמעט עם כל איש מקצוע איתו עבד בכדורגל. לבית"ר הגיע לפני שנה וחצי, ואלי כהן, רוני לוי ומנחם קורצקי כבר מאחוריו. כיום, הוא לבטח כבר חושב על המאמן החמישי. והמאמן הרביעי, ככה נראה, אפילו לא יודע מזה.

אבל ביקורת טביב זה כל כך פאסה לפעמים, שזה לא שווה מקום על הפודיום. הנה שלושת הסיפורים שכן עלו עליו השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדליית זהב: איך השארנו את טביב מאחור - התקומה של הפועל כפר סבא

גם בהפועל כפר סבא, כמו בכל מקום בו דרך בכדורגל שלנו, אלי טביב הותיר אדמה חרוכה. הראל רייכמן, שבא אחריו, לא עשה טוב יותר. הקבוצה התרסקה עד ליגה א', אחרי שפארסת אום אל פאחם כמעט הזניקה אותה לליגה הלאומית, אבל רק כמעט.

ביוני 2013 סתיו שחם קנה את המועדון מפירוק. הוא הגיע לאצטדיון, לראשונה כבוס, ופתח את המחסן - אפילו כדורים לא היו שם. "זו הדוגמה הסוריאליסטית למצב שהמועדון היה שרוי בו", הוא מספר. "הכול היה הרוס. לא היה ציוד, כל השחקנים היו משוחררים מהקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער היתה מפורקת. מה שקנינו זה היה פשוט כלום. רק שם, מותג. מאחורי המותג לא היה דבר".

שחם: "הפועל כפר סבא זו חברה. יש תקציב סגור וקבוע. הכול שקוף, זה בווריד. זה סוד ההצלחה. אגלה לך סוד - לנהל מועדון כדורגל זה הדבר הכי קל שיש"

שחם מחזיק ב-90 אחוזים מהמועדון, כשעמותת אוהדים מחזיקה בשאר החתיכות. ובתוך שנתיים, בזכות ניהול עסקי תקין, בריא ושקוף — שחם שינה את התמונה. "כשקנינו את המועדון", הוא אומר, "היו בו 150-200 ילדים. כיום יש 980. יש לנו בית ספר לכדורגל עם 700 ילדים. פתחנו מוקדים גם באלפי מנשה". והבוגרים? הם עלו מליגה א', ועכשיו נמצאים במקום השני בלאומית ("בעזרת השם נגיע העונה לליגת העל"), והערב אולי גם ירשמו רבע גמר גביע, אחרי מפגש בשמינית מול הפועל תל אביב בבלומפילד - עוד קבוצה שהאקס טביב החריב.

מאיפה הג'וק של שחם? מעולם לא היה לו קשר אדוק לכדורגל. הוא מקומי, עם חיבה להפועל כפר סבא, אבל מעולם לא אהד קבוצה ספציפית. מזה 15 שנים שהוא מנהל מספר חברות, וכפר סבא היא עוד חברה עבורו. "אין הבדל בין מועדון כדורגל לחברה עסקית רגילה", הוא אומר. "לצערי, בארץ לא מתנהלים בצורה כלכלית נכונה ולכן חלק מהמועדונים בסוף מוצאים עצמם מול שוקת שבורה. הפועל כפר סבא זו חברה. יש תקציב סגור וקבוע. שדרת ניהול מקצוענית. מנכ"ל, סמנכ"ל תפעול, מנהל שיווק, מנהל מקצועי. חברה בע"מ. הכול שקוף, זה בווריד. זה סוד ההצלחה. אגלה לך סוד - לנהל מועדון כדורגל זה הדבר הכי קל שיש. לנהל חברה בורסאית בת 400 עובדים זה הרבה יותר קשה".

מקצועית, גם לשחם היה שכר לימוד. כמו למשל למנות את שייע פייגנבוים. מינוי שלא צלח, ומהר מאוד עברו בכפר סבא לפליקס נעים, איש גוטמן שמאמין בשיטת גוטמן. מי על הדשא? אוהד כהן בין הקורות, אוטוטו בן 40. עמיר נוסבאום הבלם המנוסה. בן כוואז נותן שקט במרכז המגרש, רן יצחק כבר עם 12 שערים ליגה, והמגן טל בניש נתפס כמספר 1.

וכן, גם הקהל חזר. אחרי 150-200 משוגעים בלבד שנותרו לעקוב, הממוצע חזר לעמוד סביב 2,000-2,500 ירוקים. לפני משחקים החבר'ה מגיעים לפאב הבאביטי שצמוד לאצטדיון, ובאירועים גדולים אף עורכים תהלוכה עד למגרש. ברשימות גם 800 מנויים - נתון מרשים לליגה השנייה. האוהדים שואלים את שחם שאלות בפורום, והוא עונה לכל אחד בכל נושא. הוא משתף את האוהדים בהחלטות השיווקיות והעסקיות. גם הקשר עם הקהילה חזק מאי פעם. לפני כל משחק עורכים טקס לשחקן עבר, ובמחצית הקבוצה מארחת ילדי אקי"ם.

אז מה תקרת הזכוכית הריאלית? "הפועל כפר סבא צריכה להיות בליגת העל. לא להתמודד על אליפות תוך שנה, אבל בתוך כמה שנים לשאוף לצמרת. אני האחרון שאזרוק כסף רק בשביל זה. המועדון בתהליך הבראה. הוא יגדל שחקנים, ישביח. זה לא תהליך של שנה-שנתיים אלא חמש-שש שנים, ויהיו לנו את האמצעים לרוץ בצמרת ליגת העל".

וכי אנחנו רגילים ליותר מדי בעלים 'טובים', מה יהיה צריך כדי שתברח גם אתה?

"כלום. כל הבעלים שנעלמו - אם היו מנהלים את הקבוצה שלהם בצורה שקולה, היו נשארים שנים רבות. אני אשאר להרבה שנים. כל ההחלטות יהיו עסקיות ובריאות, ולאו דווקא מגחמות של אוהדים או אנשים אחרים".

בקיצור, אתה איזי שרצקי של כפר סבא.

"המודל שלי מאוד דומה לשלו. הוא איש עסקים מצליח מאוד.גם הקבוצה שלו. לא תמצא שם כוכב-על שמרוויח מיליונים ובונים רק עליו. איזי תמיד בנה קבוצות מאוחדות שהשלם גדול מהיחיד. היתרון של כפר סבא, אבל, בקהילה ובקהל. עם מודל דומה, נצליח לעשות דברים יפים".

והערב, משחק בונוס. או יותר מזה. "לפני שנתיים, לנצח את הפועל תל אביב זו היתה פנטזיה יפה", אומר הבוס. "אבל אנחנו תופסים אותם בתקופה פחות טובה. אני מאמין בכל לבי שאפשר לנצח. זו לא תהיה סנסציה, זו לא הפועל של הדאבל".

אבל מי תנצח על הדשא הערב זה פחות חשוב. הערב, הפועל כפר סבא - קבוצה שמתאוששת מהריסות טביב - תשחק נגד קבוצה שלא מתואששת מהריסות טביב. וזה כבר מראה מי המנצחת האמיתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כסף. סולו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדליית כסף: ההידרדרות של הופ סולו

יום לאחר רבע גמר מונדיאל הנשים ב-2011, אז ניצחה ארצות הברית את ברזיל בפנדלים, דורון כהן - אז עיתונאי בכיר במעריב וכיום עיתונאי בכיר במעריב אחר - כתב את אחת הפסקאות היפות ביותר במילניום הנוכחי:

"אחרי הדרמה הענקית אתמול, אפשר רק להתגאות ואפילו להתוודות: כן, אני מאוהב. קוראים לה הופ סולו, היא השוערת של נבחרת ארצות הברית והתאהבתי בה במבט ראשון. בהתחלה חשבתי שהיא הספורטאית הכי יפה בעולם. אחרי ההופעה ההרואית שלה מול ברזיל, כבר ברור לי שהתואר הזה מקטין אותה. השוער הטוב ביותר בעולם הוא בכלל שוערת. והיא עוד עונה לשם תקווה, תתארו לכם".

כמעט ארבע שנים עברו, וככל שנחשפים יותר לסיפורים אודות שוערת סיאטל והנבחרת האמריקאית, מגלים את השרצים שמתחת לבלטות.

חודשיים וחצי לאחר שהתחילו לצאת, סטיבנס הענק פירק את סולו ופצע אותה. כמה שעות לאחר מכן, סטיבנס שוחרר בשל מחסור בראיות. כמה שעות לאחר מכן, צמד היונים התחתנו

ביום שני שעבר, למשל, בזמן שהאמריקאיות שהו במחנה בקליפורניה לקראת גביע העולם בקיץ, סולו החליטה לקחת את הוואן של הנבחרת. ומי ינהג? בעלה, ג'ראמי סטיבנס, שחקן פוטבול לשעבר. גליון ההרשעות של הבחור הגדול כולל, בין היתר, חשדות לאונס, תקיפה מינית של בת 19 ויותר מחמישה מעצרים בגין נהיגה בשכרות. באחת הפעמים, אגב, נכנס עם רכבו בבניין מגורים והפיל ארונית על מיטה שבה ישנה קשישה בת 92; הוא נכלא לשלושה חודשים. באוגוסט 2012 החל לצאת עם סולו. חודשיים וחצי לאחר מכן בני הזוג רבו, וסטיבנס הענק פירק את סולו ופצע אותה. המשטרה הגיעה לבית ומצאה אותו מסתתר בחדר השינה. בזירה נמצא גם שוקר חשמלי. כמה שעות לאחר מכן, סטיבנס שוחרר בשל מחסור בראיות. כמה שעות לאחר מכן, צמד היונים התחתנו.

בקיצור, אותו סטיבנס נהג בוואן הרשמי של נבחרת הנשים של ארצות הברית. לפי שוטרי מנהטן ביץ' שעצרו את האוטו ב-2 בלילה של שני שעבר — בשעה שסולו אמורה היתה להיות בחדר במלון — בדמו של סטיבנס היתה כמות אלכוהול של פי 4 מעל המותר. אבל את רוב הבלגן עשתה סולו. השוטרים דיווחו שבת ה-33 היתה שיכורה והתנהגה באלימות, הפריעה למעצר וכמעט נאזקה בעצמה. השוטרים ביקשו מאנשי בית המלון שבו שהתה הנבחרת שיקחו אותה ויכניסו אותה לחדרה בשקט, "כדי שלא תעשה משהו טיפשי", בזמן שהם לקחו את בעלה לתחנה.

סולו נכנסה למיטה והחברות לנבחרת לא ידעו מדבר. ביום חמישי האחרון, כשהסיפור התפרסם ב"TMZ", כולם כבר ידעו. סולו הושעתה ל-30 יום, תחמיץ את שני משחקי הידידות הקרובים של הנבחרת ואולי אף יותר מזה. "הופ קיבלה החלטה אומללה שהשפיעה באופן שלילי על הנבחרת", אמרה המאמנת ג'יל אליס. "אנחנו מרגישות שהדבר הכי נכון יהיה להרחיק אותה מהנבחרת בזמן הקרוב". "אני מכבדת את ההחלטה", הגיבה השוערת, " חשוב שאקח הפסקה, אתנקה מהלחץ של החודשים האחרונים ואחזור מוכנה מנטלית ופיזית".

וכשסולו מדברת על לחץ בחודשים האחרונים, היא צודקת. השטות עם סטיבנס היתה שום דבר לעומת מה שקרה ביוני האחרון. בשבת, ב-21 לחודש, הגיעה שיחה בהולה ל-911. השוטרים שהגיעו לבניין המגורים בקירקלנד תיארו שסולו היתה נראית שיכורה, ושהמצב היה כמעט "בלתי ניתן לשליטה". על גופם של אחותה החורגת ואחיינה נמצאו סימני חבלה של 'אלימות מדרגה רביעית', השוערת נעצרה.

מאוחר יותר טען עורך דינה של סולו שהיא בכלל היתה הקורבן, והותקפה על ידי האחיין, שאגב, מתנשא לגובה של 2.06 מטר ושוקל כ-120 קילוגרם. לפי סולו, הוא הכה אותה במטאטא. אחרי כמה דחיות, לפני כשבוע הוחלט על סגירת הקייס בגלל שינוי גרסאות וחוסר שיתוף פעולה מצד שני בני המשפחה המוכים. האחיין, למשל, טען שנטל תרופות באותם ימים, ואף אושפז עקב כך. הסלט הזה הציל את השוערת, הציל את ההתאחדות האמריקאית מבושה ויותר מכך - הציל את שני הצדדים ממונדיאל בלי סולו.

אבל התדמית של השוערת ספגה עוד פגיעה. תוסיפו לאירועים האחרונים את הראיונות החושפניים מדי, את הטינופים ברשתות החברתיות, את החשדות לשימוש בחומרים אסורים ויש לכם לכל הפחות דמות מורכבת. "היא לא הורשעה בשום פשע חמור", כתב פיליפ בונדי בניו יורק דיילי ניוז, "אבל היא מפלרטטת עם אסון. ההרס העצמי שלה טומן חששות בכל מי שמכיר אותה. כל אחד ממכריה מספר כמה מקסימה היא, כשהיא פיכחת". בונדי רמז שסולו משתנה ברגע שהדם שלה מקבל תוספים חיצוניים.

אם היתה מואשמת בתיק האלימות המשפחתית מיוני האחרון, לא היתה עומדת בין קורות ארצות הברית במונדיאל בקנדה. כרגע, גם בהתאחדות וגם בתקשורת האמריקאית לא יודעים מה צופן העתיד. פתח לחזרה כמובן שיש, אבל הפתח לעוד תקרית גדול באותה מידה. "סוף סוף מישהו החליט על פסק זמן עבור סולו, שלא היתה מסוגלת לקחת את פסק הזמן הזה בעצמה", כתבה קייט פגאן ב-ESPN. "זו הסחה לא רצויה", כתבה ג'ולי פאודי. "זו דרמה גדולה מדי לנבחרת, שציפתה לחודשים שקטים לפני המונדיאל".

בתקשורת המקומית עסקו רבות בסוגיית הספורטאית המופרעת, הגיבורה הדו פרצופית. מצד אחד, סולו היא הספורטאית הכי סוחפת במדינה, השוערת הכי טובה בעולם - כך אומרים; מצד שני - "היא שונה, היא פגומה", כתבה פגאן. "היא עשתה ועושה טעויות. היא דוגמה מוחשית וקיצונית לכך שגם ספורטאיות הן אנושיות ונמצאות במאבק".

והנקודה החשובה הנוספת — אין לה באמת תחליף. הנבחרת שמחפשת תואר עולמי ראשון מאז 1999 משוועת לסולו בין הקורות. התחליפים המסתמנים - ניקול בארנהארט (33), אשלין האריס (29) ואליס נאייהר (26) - או שלא מתאימות או שלא מנוסות, בעוד שסולו היא הדבר האמיתי. 159 הופעות בינלאומיות, שתי מדליות זהב באולימפיאדות והשתתפות בשני גביעי העולם האחרונים.

"זו אחת התקופות הקשות בחיי", אמרה סולו לאחרונה, ותיארה שכל האמוציות כאילו נשאבות מתוך גופה. אבל אצל הופ, הבעיה אולי במה שנכנס ולא במה שיוצא. היא מכורה להצלחה אך גם לריגושים. האלכוהול, ולכו תדעו מה עוד, משחק אצלה תפקיד ראשי. יש לה פה גדול, ובושה זה לא קלף שמשחק אצלה - את צילומי העירום של ESPN בטח ראיתם - וסביר להניח שגם את הגסות יותר, אלו שדלפו מהענן. היא כוכבת אמיתית עם יצר הרס אמיתי, וזה לא בהכרח משהו שייעלם. והיא עוד עונה לשם תקווה, תתארו לכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארד. גביע לומברדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדליית ארד: 49 מספרים לקראת סופרבול 49 (בין ראשון לשני)

1- זהו יחס ההימורים לסופרבול. כלומר, ניו אינגלנד פייבוריטית בנקודה אחת בלבד.

0 אף פעם לא הייתה הארכה בסופרבול ואף פעם לא קרה שקבוצה לא שמה נקודות על הלוח.

0 זה הסכום שתרוויחו מה-NFL אם תופיעו במחצית הסופרבול. וכן, זה עדיין שווה לכם.

1 מספר הפעמים שבעיטת הפתיחה הוחזרה לטאצ'דאון - דווין הסטר מול אינדיאנפוליס בסופרבול 41.

3 מספר הנקודות הנמוך ביותר שנרשם בסופרבול על ידי קבוצה אחת - מיאמי בסופרבול 6

3.1 יארדים בממוצע ממשיך לרוץ הרץ האחורי של ניו אינגלנד, לגארט בלונט, מהרגע ששחקן הגנה נוגע בו. הוא הטוב בליגה בקטיגוריה זו. במקום השני: מרשון לינץ' מסיאטל

3 ל-2 זה היחס בסוכנויות ההימורים לכך שטום בריידי יזכה ב-MVP של הסופרבול. עוד יחסים בולטים: 15/4 מרשון לינץ', 15/4 ראסל וילסון, 9/1 רוב גרונקאוסקי, 1/150 סטיבן האושקה, הבועט של סיאטל.

4 מספר הקבוצות בליגה שמעולם לא הגיעו לסופרבול - דטרויט, ג'קסונוויל, קליבלנד ויוסטון.

4 ניו אינגלנד סיימה במקום הראשון בחטיבת ה-AFC. קבוצה במקום הראשון ב-AFC הפסידה את ארבעת הסופרבולים האחרונים שלה, כולל דנבר אשתקד לסיאטל.

5 מספר ההפסדים הגבוה ביותר לקבוצה אחת בסופרבולים - דנבר ברונקוס. ניו אינגלנד תשווה את ההישג עם הפסד ביום ראשון.

6 הופעות של טום בריידי בסופרבול, שווה לשיא כל הזמנים.

6 כרטיס לסופרבול הראשון עלה 6 דולר.

6 אחוז האמריקאים שיזייפו מחלה ביום שלאחר הסופרבול

8 אדינה מנזל תהיה האישה השמינית ברצף לשיר את ההמנון לפני המשחק.

8 זה יהיה הביקור השמיני של ניו אינגלנד במשחק הגדול (3 ניצחונות, 4 הפסדים)

9 לטום בריידי 9 טאצ'דאונס במשחקי סופרבול, בשוויון עם טרי בראדשו במקום השני, ועם 2 פחות מג'ו מונטנה האגדי.

12 מספר השנים הרב ביותר בין שתי זכיות של אותו שחקן בסופרבול (ריי לואיס, בולטימור).

13 שיא תפיסות בתולדות הסופרבולים - דימריוס תומאס, דנבר, בשנה שעברה.

16 מסירות רצופות השלים טום בריידי בסופרבול 46 - שיא.

18 ערים שונות אירחו את הסופרבולים, ב-22 איצטדיונים שונים.

19 קבוצות שונות זכו בסופרבול.

21 הסקור הכי נמוך אי פעם - 7:14, בסופרבול 7.

24 עד כה בהטלות המטבע - 24 עץ, 24 פלי. מי היה מאמין?

25.2 הגיל הממוצע של שחקני הפטריוטס. סיאטל? הם בני 25.7.

27 המקום בו היתה מדורגת התקפה המסירה של סיאטל מבין כל קבוצות הליגה. אם תנצח, זו תהיה האלופה עם התקפת האויר עם המיקום הגרוע בקטגוריה בעידן הסופרבול, שיא שנקבע אשתקד ע"י אותה סיאטל (26).

33 ניו אינגלנד עלתה לסופרבול לאחר נצחון מוחץ בהפרש של 38 נקודות על הקולטס. זו הקבוצה החמישית להגיע לריקוד הגדול אחרי נצחון של 33 נקודות או יותר. כל ארבע הקודמות הפסידו בסופרבול.

33 אחוז מהאמריקאים צפויים להמר על הסופרבול באיזושהי צורה.

34 הסופרבול ישודר ב-34 שפות.

36 אחוז מהסגל הנוכחי של סיאטל לא זכה בטבעת בעונה שעברה.

51 מאז 2012, לסיאטל יש יחס חטיפות/איבודים של 51+, מקום ראשון בפער ניכר, אבל בשוויון עם קבוצה אחרת – ניו אינגלנד פטריוטס.

60 זה יהיה הסופרבול הראשון בו שני המאמנים בני יותר מ-60.

168 בריכות אולימפיות. מלאות בבירה. זה כמה בירה תימכר בארצות הברית ביום הסופרבול. 49 מיליון מארזי בירה! יאוזה.

198 מדינות הקרינו את הסופרבול האחרון.

1200 קלוריות יצרך הצופה הממוצע בסופרבול.

2002 השנה האחרונה בה אף אחד משני הקוורטרבקים הפותחים בסופרבול לא נבחר בסיבוב הראשון בדראפט.

2008 הפעם האחרונה שהסופרבול שוחק במערב ארצות הברית. אנחנו חוזרים לאריזונה.

3,220 דולר. המחיר הממוצע של כרטיס לסופרבול ב-StubHub, נכון לכתיבת שורות אלו.

10,000 מתנדבים מאוסטרליה וניו זילנד ישתתפו בהכנות לאירוע.

40,000 דולר. זה הסכום שהייתם צריכים לשלם אם הייתם רוצים לרכוש 30 שניות של פרסומת בסופרבול 1.

103,958 איש. זהו שיא צופים למשחק סופרבול - בסופרבול 14 ברוז בול

1,000,000 דולר. אתה סלב גדול בעל שם עולמי? זה מה שישלמו לך כדי שתופיע בפרסומת לסופרבול.

4,000,000 קילוגרם של גווקאמולי צפויים להישאב ביום ראשון .

4,500,000 דולר. לא נאכזב אתכם בלי הנתון הרגיל: 4.5 מיליון דולר לחצי דקת פרסומת. יש לכם עודף?

5,600,000 אנשים יצייצו בטוויטר באמריקה ביום ראשון הקרוב.

12,400,000 דולר. זה מה שעלה לייצר את פרסומת הסופרבול היקרה בהיסטוריה, ששודרה בשנה שעברה.

13,000,000 קילוגרמים של צ'יפס ייטחנו על ידי האמריקאים בערב זה.

111,500,000 אמריקאים צפו בסופרבול האחרון - רייטינג שיא בכל הזמנים של ארצות הברית. במשחק האליפות של סן אנטוניו? 18 מיליון. בטקס האוסקר הנוכחי - משדר הבידור הנצפה ביותר בעשור האחרון? 68 מיליון.

350,000,000 דולר הכניסו ב-FOX מפרסומות סופרבול בעונה שעברה. חושבים שזה יפה? נראה אותם עושים את זה בזמן קרית שמונה-סכנין.

500,000,000. ההכנסות הצפויות לעיר המארחת בסופרבול - חצי מיליארד דולר.

נתונים:

superbowlcommercial2015.com
ESPN
TIME
business insider
fansided
CBS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully