וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין חוששים שהפועל באר שבע לא תשחרר את יוסף אבו לאבן

27.1.2015 / 14:45

החלוץ כבר סיכם את תנאיו, אבל בקבוצה מבירת הנגב רוצים להתחזק בשחקן אחר לפני שהם ישחררו אותו. אחי נצרת רוצה את נהיה או קאסום, עלי חטיב יעשה את הדרך ההפוכה או יגיע בכל מקרה?

one

בבני סכנין חוששים מאפשרות שיוסף אבו לאבן לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה, זאת למרות שבקבוצה כבר סיכמו עקרונית עם השחקן. לפי גורמים בהנהלת סכנין, בהפועל באר שבע לא ממהרים להשאיל את השחקן שיגיע חלוץ אחר וזו הסיבה שאבו לאבן עדיין לא הצטרף. במועדון מקווים שהעסקה תיסגר עד סגירת חלון ההעברות בישראל, בשבוע הבא.

בנוסף, בסכנין מחכים לבית הדין של ההתאחדות כדי שזה יאפשר את שחרורו של דיוגו קאצ'ובה מהפועל ירושלים ואז זה יצטרף רשמית. בנוסף, בסכנין מחכים לתשובה סופית ממוחמד כליבאת ומכבי חיפה. השחקן ייפגש היום עם הנהלת הירוקים ולאחר מכן עשוי לסגור.

במקביל לניסיונות החיזוק בימים האחרונים החלה אחי נצרת לגשש אצל אנשים מסכנין האם ניתן יהיה לצרף את אחמד נהיה או אחמד קאסום. האחרון עדיין לא קיבל פנייה מנצרת, אך בסכנין טוענים שהקבוצה מהלאומית מעוניינת בו מאוד וההחלטה אם לשחררו תלויה בו. בנוגע לנהיה, בהנהלת סכנין העלו אפשרות שהוא יעזוב לאחי נצרת ועלי חטיב יעשה את הדרך ההפוכה. חטיב עשוי להגיע גם בלי קשר לעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully