וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מקווה לייצב את הקבוצה כמה שיותר מהר"

המאמן הוותיק חזר להפועל תל אביב אחרי 15 שנים והוא יודע שיש לו הרבה עבודה: "בכל פעם שיש חילופי שחקנים ומאמנים זה גורם לאי יציבות. יש פה שחקנים מספיק טובים בשביל פלייאוף עליון"

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"חבל שהגעתי באמצע העונה ולא בתחילת עונה". אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל מינויו למאמן הפועל תל אביב. "השריף" החליף בתפקיד את אסי דומב שפוטר ביום שבת בערב אחרי שצבר 22 נקודות ב-19 משחקים. המאמן בן ה-64 למעשה חזר למתחם חודורוב אחרי שהוא אימן את הפועל תל אביב בשנים 1997-1999. כהן הוביל את האדומים לזכייה בגביע המדינה ב-1999, אחד משני תארים בהם זכה כמאמן.

כהן ינסה להצעיד את הפועל תל אביב לפלייאוף העליון, אבל המשימה הראשונה שלו תהיה משחק הגביע נגד הפועל כפר סבא, מחר בבלומפילד (19:00, ספורט 5+ לייב).

המאמן פתח ואמר: "אני שמח לחזור להפועל תל אביב לאחר תקופה ארוכה. היו מועמדויות פה ושם, אבל אני שמח שזה הגיע. חבל שזה באמצע עונה ולא בתחילת עונה. אני מקווה לחזור לעניינים מהר ככל שאפשר. לא יהיה פשוט, היו הרבה שינויים. אני מקווה שנתגבר מהר על כך הבעיות ושנצא לדרך חדשה".

על ההגעה להפועל תל אביב: "למועדון גדול לא אומרים 'לא'. הפועל תל אביב הוא אחד מהמועדונים הגדולים והמפוארים בישראל. זה כבוד גדול בשביל כל מאמן להגיע למקום הזה. המועדון במצוקה כרגע, אני מפשיל שרוולים ובא לעבוד".

על המטרות: "אני לא מסמן מטרות רחוקות כרגע כי אי אפשר. המטרה הראשונה היא משחק הגביע נגד קבוצה שמועמדת לעלייה. כפר סבא טובה, ראיתי אותה, אני מאמין שנעבור את המכשול הלא קל הזה. אחר כך נתפנה למשימה של הגעה לפלייאוף העליון. אלו המטרות הקרובות".

על השינויים שעברה הקבוצה לאחרונה: "היו חמישה שינויים, שוער, בלם, שחקני הגנה וחלוצים. צריך לעבוד על תיאום והתיאום דורש זמן. בכל פעם שיש חילופי שחקנים ומאמנים זה גורם לאי יציבות. אני מקווה שנצליח לייצב את הקבוצה כמה שיותר מהר".

על המצב המקצועי של הקבוצה: "בשנים האחרונות היה בהפועל חומר שחקנים מהטובים בארץ. השנה הגיע הקיצוץ הגדול. הסגל לא ברמות הגבוהות כמו בעבר, אבל הוא מספיק טוב בשביל פלייאוף עליון. יש פה שחקנים מספיק טובים בשביל להחזיר את הפועל למקומה הטבעי".

על הסגל הצעיר: "בקדנציה הראשונה שלי בהפועל אספנו שחקנים מכל חלקי הארץ, צעירים בני 18-19. עומרי אפק מהנוער, בלילי משמשון, טועמה מהנוער של גדנ"ע. הם צמחו להיות שחקני נבחרת, הם הגיעו לתארים, נבנה דור שהביא את המועדון להישגים ועשינו את זה בתקציבים נמוכים. עשינות שמות, נבנתה פה קבוצה לדורות. אפשר לעשות את זה, אבל צריך סדר".

על רכש: "מי שיגיע מעכשיו - זה יהיה בשליטתי. עם הבלם הניגרי (אזובויקה אגווקווה, ע"ג) הייתה בעיה מסוימת, לא ראיתי את השחקן. יש עוד מועמדים, אבל אני אומר שוב - זה יהיה בעסקאות חליפין. אין לנו סכום בומבסטי להביא שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully