וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: מכבי חיפה תנסה להחתים את ססאר ארסו לעונה הבאה?

27.1.2015 / 9:45

הירוקים בדקו אפשרות להחתים את בלם בית"ר עוד העונה, והבינו שיוכלו להחתימו תמורת פיצוי רק בקיץ. איתי שכטר ממתין לתשובה של מאמנו, לאחר שנשיא נאנט אישר לשחרר אותו

one
ססאר ארסו בית"ר ירושלים. קובי אליהו
על הכוונת של חיפה. ארסו/קובי אליהו

במכבי חיפה עובדים באינטנסיביות על סיום מסע הרכש שלהם בחלון ההעברות שייסגר ביום שלישי הבא. המטרה כרגע היא לסיים את סאגת איתי שכטר עוד היום, ולקבל החלטה סופית בנוגע לעמדת הבלם עד סוף השבוע. גורם בכיר בחיפה בדק אפשרות להעביר כבר עכשיו לשורות הקבוצה את בלם בית"ר ירושלים ססאר ארסו. אלי טביב הבהיר שהספרדי יישאר עד תום העונה בקבוצה וגם אז הוא צפוי להאריך את האופציה שיש לו על הבלם בשנתיים נוספות. יחד עם זאת, טביב לא פוסל אפשרות שהבלם יעזוב בקיץ תמורת פיצוי ובחיפה מתכוונים לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע אליו. ארסו, שחגג בשבוע שעבר 29, הגיע לבית"ר ירושלים מסארגוסה.

אתמול, בשיחות עם הצוות המקצועי, עלתה אפשרות לפיה אם בלבול לא יצליח למצוא בלם עד יום שלישי הבא, אז ייסגר חלון ההעברות, חיפה תחפש כבר עכשיו בלם לעונה הבאה, ותישאר עם ארבעת הבלמים הקיימים כרגע (כולל עאיד חבשי מהנוער). "עד סוף השבוע נדע אם אפשר להביא בלם, ואם זה לא יקרה אולי נישאר עם הצוות הקיים ונחפש בלם מתאים לעונה הבאה", אמרו בחיפה. במקרה כזה, בלבול יודיע כי אף אחד מהבלמים לא יעזוב.

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבוקש במזרח אירופה. צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

בחיפה סיפרו אתמול כי דחו הצעה להעברת אדין צוצאליץ' למזרח אירופה. יחד עם זאת, השחקן סיפר למקורביו כי הוא מחזיק בהצעה נוספת ובכוונתו לשוחח על כך עם הנשיא יעקב שחר. "לא בטוח שניתן לו לעזוב גם אם תהיה הצעה קונקרטית", אמרו אתמול בחיפה. לגבי שכטר, נשיא נאנט כבר הסכים לשחררו מהקבוצה, וכעת נותר לקבל גם אור ירוק מהמאמן מישל דר זרקריאן. בחיפה שידרו אתמול אופטימיות, אבל אם לא יגיע הם עשויים לבדוק אופציות אחרות, חמדי סליחי למשל.

בתוך כך, בחיפה מתכוננים גם לשמינית גמר הגביע, במשחק מחר מול קרית שמונה. עד הבוקר נמכרו בסך הכל 14 אלף כרטיסים. במכבי חיפה אמרו: "זאת ההוכחה שהקהל שלנו מגיע לסמי עופר בהמוניו גם ללא קשר למנויים". חיפה תחסר את אוראל דגני, כשדקל קינן יחזור על חשבונו להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully