וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניק פרושוויץ ברשימת המועמדים לעמדת החלוץ

27.1.2015 / 8:46

הגרמני של ברנטפורד מצטרף לבדש, שצ'פוביץ' ופלט, שאחד מהם יצטרף. בקבוצה לא הופתעו מההפסד לנתניה: "הסגל סחוט". אוהדים במסר לטביב: "נשברנו, תדאג לחיזוק או שיהיו הרבה קנסות"

one

בבית"ר ירושלים הבינו לאחר המשחק אמש (שני) בנתניה כי חלום הפלייאוף העליון מתחיל לברוח. בבית"ר ניסו להסביר ולנתח, אך בשורה התחתונה גם במועדון הודו בסיום כי "הכתובת הייתה על הקיר. אנחנו כבר תקופה לא מספיק טובים ולא ראויים לניצחונות. הסגל הנוכחי סחוט וקשה לו לסחוב את הקבוצה. ממהתחלה הקבוצה הייתה זקוקה לשני שחקנים מובילים ועכשיו על אחת כמה וכמה. עכשיו שאנחנו לפני סיום החלון ועם אופציות דלות לא בטוח שנצליח להשיג את זה".

כצפוי, בית"ר תועמד לדין על השלכת חפצים למגרש. השופט גיא ברגר והמשקיף רונן הרשקו יציינו כי על איאד אבו עביד והקוון נזרקו ופגעו כוס שתייה, מצית וחפצים נוספים. לבית"ר ישנו עונש של משחק רדיוס על תנאי והוא עשוי להיות מופעל. בנוסף תעמוד בית"ר לדין על הקריאות הגזעניות כלפי אבו עביד לאורך המשחק.

השופט גיא ברגר שולף כרטיס אדום לאיציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הרחיק את איציק כהן ויגיש דו"ח חמור. גיא ברגר/מגד גוזני

התפרעות האוהדים אתמול לא הייתה מקרית. האוהדים מתוסכלים כבר תקופה והעובדה כי קבוצות אחרות התחזקו ובית"ר למעשה אך ורק שחררה את ז'רקו קוראץ' מביאים לתסיסה בקרב האוהדים כבר תקופה. אוהדים הסבירו אתמול כי "זהו, נגמרה השמיכה והבהרנו את זה גם לטביב. לא במקרה אנשים איבדו את זה וזרקו מכל הבא ליד. הועבר לטביב מסר - או שידאג לחיזוק או שיהיו עוד הרבה קנסות. בית"ר לא יכולה להיות מועדון קטן, צריך פה שחקנים שיכולים למשוך את הקבוצה הזאת וצריך להשקיע כסף".

גם שחקנים בקבוצה היו שבורים בסיום ואמרו: "אנחנו שולטים במשחקים אבל זה לא יעיל. מחצית ראשונה היינו טובים יותר בשתי דרגות אבל זה לא נותן כלום. אנחנו שולטים אבל כמעט לא מאיימים על השער ובמתפרצות היריב הרבה יותר מסוכן מאיתנו. השליטה שלנו היא בדיחה כי מה שחשוב זאת התוצאה".

בבית"ר יבדקו את האירוע בו קיבל איציק כהן אדום ובעקבות זאת יוחלט אם להעמידו לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון. בבית"ר אמרו אתמול כי "עכשיו בלי איציק כהן נשחק נגד קרית שמונה עם תומר סוויסה בהרכב ושוב ללא שחקן התקפה על הספסל. זאת סיטואציה בעייתית מאוד והיא חייבת להיפתר בהקדם".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הלחץ מתגבר. קורצקי/מגד גוזני

בנוגע לרכש, בבית"ר הלחץ עושה את שלו ומאתמול בערב נראה כי הרצון להתחזק במיידית עלה להילוך חמישי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שני השמות הבולטים הם של גליינור פלט וברק בדש אך יחד עם זאת בבית"ר בודקים אופציות של זרים נוספים. שניים נוספים שנמצאים על הפרק הם החלוץ הסרבי מרקו שצ'פוביץ' והחלוץ הגרמני ניק פרושוויץ.

פרושוויץ הוא חלוץ גרמני בן 28 שמתנשא לגובה של 1.92 מטר ומשחק בקבוצת ברנטפורד מליגת המשנה באנגליה. הוא שיחק בעבר בקבוצות המילואים של הופנהיים, המבורג, וולפסבורג והאנובר. ב-2009 עבר לשחק בשוויץ ולבש את מדי ואדוז ו-פ.צ תון. ביולי 2011 פדרבורן מליגת המשנה בגרמניה רכשה אותו מתון תמורת מיליון יורו והוא הגיע לשיאו עם 17 שערים. האל סיטי האנגלית שילמה עליו 3.3 מיליון יורו, אבל הוא לא שיחזר את ההצלחה מגרמניה, מיעט לשחק ובין היתר הושאל לבארנסלי וירד איתה לליגה השלישית באנגליה. בקיץ האחרון הוא סיים את דרכו בהאל סיטי וחתם לעונה בברנטפורד, אבל ב-18 הופעות העונה הוא כבש שער אחד.

אגב בדש, החלוץ מבוקש גם בעירוני קרית שמונה לקראת העונה הבאה, אז הוא יהפוך לשחקן חופשי. בקרית שמונה רוצים מאוד לראות את בדש חוזר לקבוצה במדיה זכה באליפות ומקווים שהעובדה שיש לו דירה ועסק בעיר הצפונית, תגרום לו לחזור. בקרית שמונה היו שמחים לראות את בדש חוזר כבר בינואר, אך ההערכה היא שמכבי תל אביב לא תשחרר את החלוץ לקבוצה שמתמודדת איתה על האליפות. אם בכל זאת בדש ישוחרר ממכבי תל אביב באופן סופי ויוכל לחתום בכל קבוצה שהוא חפץ בה עוד לפני תום מועד ההעברות הנוכחי, בקרית שמונה ינסו לצרפו כבר עכשיו.

בית"ר כנראה פספסה את ההזדמנות להחתים את לארי קאיודה היות וכעת בנתניה עושים מאמצים לגייס כספים על מנת להשאירו במועדון. יחד עם זאת, בבית"ר מאמינים כי בעקבות הסיטואציה שנוצרה, אלי טביב ישתכנע לנסות ולעשות מהלך על השחקן, מהלך שיכלול גם את דמי ההשבחה של אריאל הרוש.

המסר של טביב לאוהדים אתמול היה: "נעשים נסיונות גדולים לצרף שחקנים. כבר סיכמנו עם צ'יפריאן דיאק אך קלוז' סירבה לשחרר. אנחנו במו"מ עם שני שחקנים בימים אלה ועושים מאמצים גדולים להחתים שחקנים לפני סיום מועד ההעברות. הכי קל זה להביא סתם שחקנים". בנוגע לוואקמה וקאיודה ואלירן עטר הסביר הבעלים: "הם לא שווים את המיליון יורו שדורשים עליהם. אלירן עטר לא רצה להגיע לבית"ר".

ססאר ארסו צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים ולהיות כשיר למשחק נגד קרית שמונה. איציק כהן המורחק ייעדר ותומר סוויסה צפוי להחליפו בהרכב. מעבר לכך צפוי הצוות המקצוע לבצע שינוי או שניים נוספים כאשר לידור כהן עשוי לפתוח בהרכב. שוער המשנה בן רהב צפוי אף הוא לחזור לאימונים לאחר סיום מחלת השפעת ממנה סבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully