וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סליחי קיבל אישור לעבור לחו"ל. רוצה לאוסטריה

שלומי דורה נעתר לבקשת החלוץ והבהיר כי ישחררו אם תגיע הצעה מאירופה בימים הקרובים. במקרה של הצעה מליגת העל, ההחלטה תתקבל בצוותא עם ההנהלה. נבו מזרחי צפוי להצטרף בכל מקרה

one

עתידו של חמדי סליחי בהפועל עכו יתברר בימים הקרובים. סליחי שוחח אתמול (ראשון) עם המאמן שלומי דורה וביקש ממנו את השחרור, אם תהיינה לו הצעות מאירופה ובפרט מאוסטריה, שם הוא נחשב לחלוץ מוכר ומוערך, זכר לימיו בריד וראפיד וינה. דורה הסכים לשחררו אם תהיה הצעה משמעותית מחו"ל, כאשר במקרה של הצעה מקבוצה אחרת בארץ ההחלטה תתקבל בצוותא עם ההנהלה.

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו. ערן גילווארג
יעזוב אם יקבל הצעה מחו"ל. חמדי סליחי/ערן גילווארג

סליחי עצמו לא כל כך מעוניין לעזוב את המועדון לטובת אחד אחר בארץ, אלא אם כן יהיה זה לאחת הקבוצות הגדולות. בכל מקרה, בעכו יש גורמים שלא מוכנים לאפשר מעבר של החלוץ האלבני להפועל חיפה, ולכן למרות רצון האדומים מהכרמל לצרפו, הוא ככל הנראה לא יעשה את הדרך לשם. עד אמצע השבוע, ינסה סליחי להשיג הצעה קונקרטית מקבוצה באוסטריה, ואם ישיג כזו אז ככל הנראה יעזוב את הארץ.

מי שאמור להצטרף להפועל עכו בכל מקרה - במקום סליחי או לצדו - הוא נבו מזרחי, חלוצה של הפועל ירושלים שהבקיע 11 שערי ליגה העונה ונבחן בעכו בקיץ 2013.

(עדכון ראשון: 16:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully