וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אם אנחנו עושים את הדברים נכון, קשה לעצור אותנו"

26.1.2015 / 11:31

בהפועל ירושלים נשמו לרווחה אחרי הניצחון על בני הרצליה. הקפטן: "הראינו שאנחנו קבוצה שיודעת וזוכרת לשחק כדורסל"

one

בהפועל ירושלים היו שבעי רצון מהניצחון 71:89 על בני הרצליה אמש (ראשון) בארנה. למרות הניצחון, בקבוצה רוצים לערוך שינויים והמנכ"ל גיא הראל שהה בארה"ב בשבועות האחרונים כדי לאתר גבוה לקבוצה, כמו גם לבדוק שחקנים לעונה הבאה. חלק מחברי ההנהלה סבורים כי יש להחליף את טוני גפני.

במקביל, בירושלים ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות עם גל מקל, כמו מכבי תל אביב. מקל, מספרים בירושלים, יודע כי ברצונם לצרף אותו לקבוצה וייתכן שינסו "לפתות" אותו בעזרת בעלי הקבוצה וסוכן השחקנים ארן טלם. הסוכן הבטיח להיות יותר מעורב מאז פגישת ההנהלה שנערכה בניו יורק לפני כשבועיים, אולם יש להדגיש כי בירושלים יודעים שהסיכוי שמקל יצטרף, לא גבוהים.

לאחר שהציג יכולת מגומגמת לאחרונה, יותם הלפרין סיים אמש את המשחק אתמול עם 24 נקודות. הגארד שחגג שלשום יום הולדת 31, הודה כי היה לחץ בקבוצה: "זו לא קלישאה, הניצחון הזה באמת היה חשוב לנו. אנחנו אחרי סדרת הפסדים לא פשוטה. אני חושב שכולנו הראינו משחק אחר ממה שהראינו מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר. יש הבדל בין לשחק בהיכל מול מכבי ולשחק פה מול בני הרצליה. הם באמת קבוצה מוכשרת, אבל זה לא אותו משחק".

על היכולת החלשה שהציג לאחרונה אמר הקפטן: "לא הצלחתי להכניס את עצמי טוב למשחק בשבוע שעבר, למרות שמבחינתי המשחקים מול מכבי היו טובים עד עכשיו. הגביע מתקרב הרבה יותר מהר ממה שאנחנו חושבים, הראינו היום שהקבוצה יודעת וזוכרת לשחק כדורסל, אם אנחנו מספיק אגרסיביים ועושים את הדברים נכון, קשה לעצור אותנו פה".

לגבי יכולתם של הגבוהים אמר הלפרין: " טוני גפני וג'וזף ג'ונס הם שני שחקנים מאוד שונים, כשטוני נכנס הוא תמיד מביא לנו אנרגיות ודברים שאין לנו, זה טוב מאוד שיש לנו אותו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully