וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת יבקש שחרור לצמיתות ממכבי חיפה, שכטר לוחץ על נאנט

26.1.2015 / 10:31

החלוץ שהופתע מכך שלא נכלל בסגל לבאר שבע רוצה את כרטיס השחקן. הצרפתים יחליטו עד מחר לגבי שכטר. אם העסקה תיפול, סליחי יחזור להיות אופציה. קינן יפתח מול קרית שמונה, ואחרי המשחק יוחלט אם יעזוב

one

במכבי חיפה ממתינים לתשובה סופית לגבי איתי שכטר. במועדון טוענים כי עד מחר אמורה להתקבל החלטה סופית בעניין החלוץ, ששוחח פעמיים עם נשיא נאנט וביקש לעזוב. "התנאים הכספיים עם שכטר כבר כמעט סגורים, וכל שנותר הוא לקבל את השחרור מהקבוצה הצרפתית. שכטר יעשה הכל כדי לשחק במכבי חיפה", אמר מקורב למשא ומתן.

שכטר, שעל מועמדותו למכבי חיפה פורסם בוואלה! ספורט, הבהיר בשיחות כי אין בכוונתו להישאר בצרפת והעובדה שהיחידה שמעכבת את שחרורו היא העונש שהוטל על קבוצתו שמונע ממנה להחתים שחקנים העונה. אם עסקת שכטר לא תצא אל הפועל, מכבי חיפה עשויה לשקול את אופציית חמדי סליחי מהפועל עכו, אך זאת רק אם תוותר על הרעיון להחתים בלם זר.

שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
בסביבתו עדיין אופטימיים. איתי שכטר/GettyImages

אוראל דגני לא ישחק במשחק הגביע מול קרית שמונה ביום רביעי, לאחר שספג צהוב חמישי במשחק מול הפועל רעננה, כך שדקל קינן יפתח בהרכב. לאחר המשחק הזה יחליט קינן האם יעזוב את מכבי חיפה. מכבי נתניה ובני סכנין כבר הביעו עניין בשחקן, כשגם הפועל תל אביב היא אופציה אם הבלם הניגרי אזובויקה אגווקווה לא יחתום בקבוצה. אם אדין צוצאליץ' יעזוב לאירופה או לבני סכנין (במסגרת עסקת אברהם פאס), קינן יישאר בכל מקרה. אלעד גבאי ימשיך בעמדת המגן הימני במקום אייל משומר הפצוע.

עדיין לא ברור האם שמעון אבוחצירא ייכלל בסגל. החלוץ רוצה להיאבק על מקומו בהרכב, ומרקו בלבול יקבל בקרוב החלטה סופית האם לשחררו. עד מחר אמור להתבהר סופית גם עתידו של פאס בבני סכנין. מוחמד כליבאת צפוי לעזוב לסכנין גם ללא קשר לעסקה. בימים הקרובים תיערך פגישה בינו לבין הנהלת מכבי חיפה, כשהשחקן רוצה לקבל שחרור לצמיתות מהמועדון. בשבוע שעבר נערכה שיחה בינו לבין בלבול בה ביקש המאמן שיישאר, אך כליבאת הופתע מאוד מההחלטה החדש שלא לכלול אותו בסגל מול באר שבע ולכן ביקש לעזוב.

מכבי חיפה הודיעה אתמול על שורה של סנקציות שיינקטו כנגד אוהדים מתפרעים, זאת בעקבות האירועים האחרונים שהביאו את המועדון לבית הדין. לחובת המועדון עומד עונש רדיוס על תנאי מהשבוע שעבר, ולאחר המשחק בבאר שבע, במהלכו פרץ אוהד לכר הדשא והושלכו חפצים למגרש, היא עשויה לספוג עונש של שני משחקים מחוץ לביתה. "בעקבות האירועים ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת של צילומי אבטחה במעגל סגור ומאמץ מודיעיני רב, נעשה את כל מה שניתן על מנת להגיע לאותם פורעי חוק ולמצות איתם את הדין", נמסר בהודעת הקבוצה, שהבטיחה להחרים מנויים ולהגיש תביעות נגד אוהדים מתפרעים. מכבי חיפה תעמוד לדין מחרתיים בגין הסעיפים הבאים: התפרעות אוהדים, פגיעה על ידי אוהדים והתפרצות לשדה המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully