וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלצ'וק קיבל הודעת שחרור ממכבי פתח תקוה, במו"מ עם הפועל עכו

26.1.2015 / 9:32

הקשר יעבור לקבוצה בה התחיל את הקריירה בישראל? אופציית אדריאן רוצ'ט עשויה להיבדק שוב. שמו של יובל אבידור מעכו עלה

מערכת וואלה!

מכבי פתח תקוה נתנה לקשר ניקולס פלצ'וק אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. השחקן מנהל מגעים עם הפועל עכו ועשוי לסגור בשורותיה עוד השבוע. פלצ'וק הגיע בתחילת העונה בהעברה חופשית מהפועל באר שבע, אולם מאז סבל מפציעה ולא התאקלם בקבוצה. כעת הוא עשוי לחזור לקבוצה בה התחיל את הקריירה בישראל. כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי בפתח תקוה שוקלים לשחרר את השחקן, אולם מאז הצהיר פלצ'וק כי הוא נשאר במועדון עד תום העונה.

לאחרונה פלצ'וק הבין שהוא לא יוכל להיות שחקן הרכב בקבוצה, מה ששינה את דעתו. הוא שותף העונה בארבעה משחקי ליגה בלבד. אם המשא ומתן עם עכו לא יגיע לכדי סיכום, האופציות הבאות יהיו הפועל רעננה ובני סכנין. במועדון לא פסולי םגם אפשרות של טרייד, כשיובל אבידור הוא השחקן היחיד שמבוקש בשלב זה.

עזיבת החלוץ קוסטדין אזורוב מתעכבת מעט, אולם ככל הנראה הוא ישוחרר עד יום שלישי. השחקן דחה הצעה מבלשינה הבלארוסית, והוא עשוי לעזוב לליגה הקזחית. ומי יגיע למועדון? אחרי שהוחלט שאלעד גבאי נשאר במכבי חיפה, במועדון יבדקו שוב את נושא אדריאן רוצ'ט. השחקן ספג אתמול כרטיס אדום לאחר שכבר חזר להרכב עירוני קרית שמונה. למעשה, חזרתו ל-11 של ברק בכר היא זאת ששכנעה אותו להישאר בקבוצה. כעת, במצב הקיים, ייתכן ששוב תעלה על הפרק האפשרות שיעזוב את קרית שמונה.

בן בן יאיר שנזרק בשבוע שעבר מאימון הקבוצה על ידי רן בן שמעון לא עוזב בינתיים, אולם לא מן הנמנע שהחלטה כזאת תתקבל בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully